Boka tid till vår specialist på webben

Mies tietokoneella

Boka tid till vår specialist i kalendern och din Livstrygghet blir i skick. Du kan välja om du vill sätta dina försäkringsärenden i skick eller diskutera om sparande och placerande. Du träffar vår specialist där du vill - på webbmöte, via telefon eller på kontor.

Ditt livs försäkringar i skick på en gång

  • Vi finns som stöd för dig när det händer och sker i livet. När du ger en stund av din tid, är du beredd på överraskande händelser i livet. Samtidigt får du genast i bruk alla förmåner och tjänster.
  • Via tidsbokningen kan du boka tid till ett möte när du vill och när det passar dig.
  • På mötet koncentrerar vi oss på din Livstrygghet. Om du funderar på något annat ärende såsom ett ersättnings- eller faktureringsärende, hittar du våra övriga kontaktuppgifter i övre delen av sidan genom att mata in ditt postnummer.

Att komma igång med ansvarsfullt placerande

  • Ansvarsfullt placerande innebär att vi beaktar faktorer i anslutning till miljö, socialt ansvar och god förvaltningssed i våra placeringsval.
  • När du placerar ansvarsfullt är du med och bidrar till en hållbarare framtid och samlar samtidigt besparingar för framtiden.
  • Med hjälp av specialistens råd kommer du lätt i gång och på mötet gör vi en personlig kartläggning för dig. Du får en lösning som är långvarig och bäst för dig.
  • Placera i din framtid och boka tid till vår specialist i bokningskalendern.
  • I fondfrågor betjänar vi dig bäst per telefon 09 453 8500 mån-fre 9-17 eller i nättjänsten.

FAQ

Vad är en bokningskalender?

I bokningskalendern kan du boka tid till en kundrådgivare. Under mötet kan du sätta alla försäkringsärenden i skick eller träffa en specialist inom sparande och placerande. Välj om du vill träffa kundrådgivaren på webbmöte, ansikte mot ansikte på kontor eller via telefon. När du bokar tid i bokningskalendern, kan du boka den tid och plats som passar dig.

Får jag en bekräftelse på bokningen?

Ja! Du får en bekräftelse med uppgifterna om mötet per e-post. Om du bokar ett webbmöte, får du en länk via vilken du kan ansluta dig till mötet. Du får också ett textmeddelande och ett påminnelsemeddelande.

Kan jag samtidigt sköta ett ersättnings- eller faktureringsärende på mötet?

På mötet koncentrerar vi oss bara på din Livstrygghet eller på spar- och placeringsärenden. För övriga ärenden hittar du kontaktuppgifterna genom att mata in ditt postnummer i fältet i övre delen av sidan.

Vad är ett webbmöte?

På ett webbmöte kan du sköta samtliga ärenden som du kan sköta på ett kontor. Du behöver bara webbankkoder för att vi ska kunna identifiera dig.