<link rel="stylesheet" href="/cs/chat/stylesheets/lahitapiola-chat.css"/>
Gå rakt till innehåll Gå rakt till sidfoten

Kontaktuppgifter för privatkunder

Se din regions kundservice kontaktuppgifter och öppettider.

Tips för att hantera ärenden

Hantera enkelt dina skade- och försäkringsärenden på nätet

Se anvisningar vid olycksfall. Skade- och ersättningsärenden hanteras enklast på nätet eller direkt med vår partner.

Se skadeanvisningar för personkund
Se skadeanvisningar för företagskund
Se skadeanvisningar för lantbruk

När du inte vill använda din tid till att sköta försäkrings­ärenden, se åtminstone till att sköta dessa

Beställ e-faktura
Börja använda den papperslösa servicen
Ge ditt samtycke till marknadsföring
Upprätta en fullmakt
Ladda ned ett försäkringsbevis

Hantera försäkringsärenden snabbt på nätet

I vår nättjänst hittar du alla dina försäkringsdokument på ett ställe och kan sköta dina försäkringsärenden. Du kan uppdatera dina kontaktuppgifter, begära en ändring i din försäkring, ansöka om ersättning och anmäla en skada. Du har också möjlighet att skicka ett meddelande till våra specialister. Läs mer om e-tjänsterna .

Kontakta våra specialister

Boka tid för ett möte

Du kan också boka tid hos en av våra specialister för att sköta försäkringsärenden. Mötet ordnas enligt dina önskemål - som ett webbmöte, per telefon eller på vårt kontor.

Ett försäkringspaket för dina behov

En hurdan försäkringshelhet skulle passa just dig? Vänligen lämna dina kontaktuppgifter, så kontaktar vi dig snarast möjligt.

Kontakta oss om placering

Lämna en begäran om kontakt i placeringsrelaterade frågor enkelt på nätet. Vi kommer att kontakta dig strax efter att du har skickat in en bgäran om kontakt.