LokalTapiola Keski-Suomi
- Jämsä
- Keskuskatu 13
- 42100 JÄMSÄ
- Tfn
- 014 574 3000
- må-ti
- 13-17
- on-fr
- 9-12
Aktuellt
Rabatt på livförsäkring med den nya kundförmånen
Livförsäkringen passar också som skydd för bostadslånet – den hjälper din familj att klara fakturorna utan dig.
I HälsoHjälpen får du snabbt och enkelt svar på dina hälsoproblem
Tillfrisknandet börjar med HälsoHjälpen. Kontakta HälsoHjälpen när du funderar på hälsoärenden eller plötsligt råkar ut för ett olycksfall eller blir sjuk. Sjukskötarna och läkarna betjänar dig varje dag kl. 7 - 23. Du når oss via chatten i appen HälsoHjälpen eller genom att ringa nummer 0206 1000. På samma gång tas även ersättningsärendet i fråga till handläggning.
Rabatt på livförsäkring med den nya kundförmånen
Är någon beroende av din inkomst? Har du någon gång tänkt, hur dina närmaste skulle klara sig ekonomiskt, om något skulle hända dig?
Socialskyddet täcker bara minimiutkomsten och därför är det viktigt att säkerställa, att du och dina närstående klarar er även om något skulle hända. En livförsäkring är inte bara ett skydd vid dödsfall utan du får också skydd vid arbetsoförmåga och allvarlig sjukdom. Du kan teckna en livförsäkring som skydd för dig själv eller dina närmaste. Den hjälper ifall du inte längre kan arbeta. Den hjälper dina anhöriga att klara sig ekonomiskt, ifall du inte längre finns.
I HälsoHjälpen får du snabbt och enkelt svar på dina hälsoproblem
Du har distansläkartjänsterna alltid inom räckhåll när hälsovårdsproffs nås via chatt eller per telefon varje dag kl. 7 - 23.
När du har appen HälsoHjälpen i din telefon, har du distansläkartjänsterna alltid inom räckhåll. Ladda ner TerveysHelppi avgiftsfritt från App Store eller Google Play Store (Appen fungerar tillsvidare enbart på finska). Gå till App Store här eller gå till Google Play Store här.
När du blir sjuk eller råkar ut för ett olycksfall:
- Chatta eller ring 0206 1000. Sjukskötarna och läkarna hjälper dig varje dag kl. 7 - 23 (tjänsteleverantör Mehiläinen Oy).
- Berätta vad du har för besvär. Du får genast anvisningar för hur du ska gå till väga.
- Tjänsten är avsedd för våra hälso-, sjukkostnads-, olycksfalls- och reseförsäkringskunder.
- På samma gång tas även ersättningsärendet i fråga till handläggning.
- I andra försäkrings- och skadeärenden betjänar vi dig på LokalTapiolas kontor, på nätet och per telefon.