Uträtta olika ärenden

Verkkopalvelun tuki

Försäkrings- och giltighetsintyg

Lättast får du försäkringsintyg genom att logga in på företagens nättjänst med dina bankkoder.

Försäkrings- och giltighetsintyg

Lättast får du försäkringsintyg genom att logga in på företagens nättjänst med dina bankkoder. Vissa intyg kan du skriva ut själv. Via nättjänsten kan du även få ett försäkringsintyg över olycka.

Om intyget du vill ha inte finns tillgängligt, skicka ett meddelande i nättjänsten och berätta vilket intyg du behöver. Du kan även ringa telefontjänsten för företagskunder vardagar kl. 8–18 på nummer 01019 5101. Ditt eget regionbolag står också till tjänst i ärenden som gäller försäkringsintyg.

Logga in på nättjänsten för företagskunder

Börja använda företagens nättjänst

Vastuuvahinko

Fakturering

Vill du få företagets försäkringsfakturor som nätfakturor?


Meddela företagets nätfakturaadress:

Vastuuvahinko

Ersättningsärenden

Så här sköter du ditt ersättningsärende snabbast!

Bilskada

Ring nödtjänsten om du behöver hjälp genast. Vi har jour dygnet runt på numret +358 800 0 4531.
Anmäl i annat fall skadan på nätet.

Logga in


Personskada

Logga in på nättjänsten och ansök om ersättning för dina utgifter.

Logga in

Koti- tai matkatavaravahinko

Nya försäkringar

Företagets försäkringsärenden i skick.

Skicka en anbudsförfrågan eller kontaktbegäran

Om du är en ny kund kan du även skicka anbudsbegäran på webben.

Be om anbud


Logga in

Som kund i LokalTapiola kontaktar du oss bekvämast genom att logga in på nättjänsten. Du kan skicka meddelanden till oss via en skyddad förbindelse eller själv ändra ditt försäkringsskydd.

Logga in


Uträtta ärenden lokalt

Be om anbud eller fråga om försäkringar på ditt närmaste kontor. Ring eller kom på besök.