Työkykypalvelu
Työkykypalvelu on kokonaisvaltainen ratkaisu, jonka tavoitteena on parantaa henkilöstön työkykyä ja yrityksen tuottavuutta. Laajensimme nyt ennestään Työkykypalvelun tarjontaamme. LähiTapiolan kautta on mahdollisuus järjestää myös yrityksen työterveyshuolto kiinteällä vuosimaksulla. Ratkaisu onnistuu joko vakuutusten avulla tai kumppanimme Mehiläisen ratkaisulla.
Asiakkaamme kertovat
"Lujabetoni on panostanut strategisesti työkyvyn hallintaan jo pitkään. Omien toimenpiteiden lisäksi tarvitsimme joustavan instrumentin, jolla taataan nopea hoitoon pääsy esimerkiksi erikoissairaanhoitoa vaativissa tilanteissa. Tähän tarpeeseen vastaa LähiTapiolan Työkykypalvelu. Loppukädessä työnantaja maksaa kaikki vakuutuskorvaukset sovitulla tavalla – näin ollen on työnantajan etu, että sopimuskumppaneilta ostetut erikoissairaanhoidon palvelut ovat hinnoiteltu kilpailukykyisesti – uskon, että se toteutuu LähiTapiolan kanssa.”
- Mikko Satuli, henkilöstöjohtaja
”Olemme tehneet LähiTapiolan kanssa jo pitkään yhteistyötä työntekijöidemme hyvinvoinnin eteen. Panostamme koko henkilöstön hyvinvointiin ja varsinkin henkilöihin, joilla on riski menettää työkykynsä. Työkykypalvelun avulla henkilöstömme pääsee nopeasti hoitoon, mikä auttaa heitä kuntoutumaan paremmin. Se on eduksi, sekä työntekijälle itselleen että meille työnantajana. LähiTapiolan aktiivisuus, ideointi, konsultaatio ja raportointi ovat asioita, joita arvostamme. LähiTapiolan avulla olemme pystyneet kehittämään omaa toimintaamme.”
- Ari Jattu, talous- ja henkilöstöjohtaja
”Otimme käyttöömme LähiTapiolan tarjoaman Työkykypalvelun. Koimme palvelun etuna ”kollektiivisuuden”, koska sitä kautta kaikki työntekijämme ovat vakuutettuina ilman mahdollisia rajauksia. Koen, että palvelun ehdoton hyöty on sen helppous ja selkeys sekä tarvittaessa nopea hoitoon pääseminen.”
- Anna Helminen, toimitusjohtaja
Katso blogit
Arvotaanko taas seuraava sairausloma?
"Sairastumisen tai tapaturman sattuessa esimies voi olla yhteydessä työntekijään ja varmistaa, että hän on päässyt yksityislääkärin hoitoon tai kysyä, miten toipuminen on lähtenyt käyntiin."
Työhyvinvointia ei voi syöttää lusikalla
"Olen pitänyt lyrityksille henkilöstöinfoja, joissa työntekijöille on kerrottu työnantajan tarjoamista eduista. On mahtavaa nähdä henkilöstön reaktio, kun viesti tavoittaa sydämen – aina ei ole selvitty kuivin silmin. "