Gå rakt till innehållGå rakt till sidfoten
PersonkunderFöretagskunderLantbrukskunderOm LokalTapiola
FI
NyhetsrumLokalTapiola-gruppenArbeta hos ossAnsvarstagande
AktuelltBolagen informerarSynvinklar
FörstasidanNyhetsrumAktuelltBolagen informerarSynvinklarLokalTapiola-gruppenInformation om bolagsgruppenBolagVerksamhetens syfteLokalTapiola-gruppens rapporterSamarbete med samarbetspartnerArbeta hos ossLokalTapiola som arbetsgivareSom företagare i LokalTapiolaStuderandeLediga jobbAnsvarstagandeAnsvarighet hos LokalTapiolaSamhällsrelationerSamarbete och donationerPersonkunderFöretagskunderLantbrukskunderOm LokalTapiola
NyhetsrumLokalTapiola-gruppenArbeta hos ossAnsvarstagande
AktuelltAktuelltBolagen informerarSynvinklar
Säkerhet2.9.2021Var tredje bil har blivit tillbucklad på en parkering – agera såhär när en skada inträffar Ungefär var tredje bilist har fått bilen tillbucklad på en parkeringsplats under de senaste två-tre åren, framgår av LokalTapiolas enkät. Nästan hälften berättar att de undviker parkeringsplatser som de upplever krångliga. Numera krävs omsorgsfullhet av bilister också vid parkering på vänster sida av vägen i tätorter. Vi samlade sätt att förebygga bucklor och anvisningar vid en skada.Köp bilförsäkring
Aktuell
Arbetsliv9.12.2025Vilka försäkringar behöver en firma? En guide för företagareFöretagarens försäkringar med firma är en viktig del av riskhanteringen och tryggheten för verksamheten. I den här guiden berättar vi vilka försäkringar som är obligatoriska för en firma och vilka frivilliga försäkringar som är värda att överväga.Arbetsliv5.12.2025Gruppensionsförsäkring som skatteeffektiv belöningsformFöretag söker ständigt efter sätt att förbättra personalens välbefinnande, engagera talanger och sticka ut på arbetsmarknaden. En lösning som ofta är underutnyttjad är gruppensionsförsäkring, som är ett skatteeffektivt sätt för arbetsgivaren att erbjuda medarbetarna extra trygghet och ekonomisk stabilitet.Arbetsliv5.12.2025Gruppensionsförsäkring som konkurrensfördel – så bygger du ett starkare arbetsgivarvarumärkeKampen om kompetens är hårdare än någonsin. Företag söker sätt att sticka ut och skapa förtroende. Gruppensionsförsäkring är en av de mest betydelsefulla förmånerna som stärker arbetsgivarvarumärket och engagerar personalen. Läs varför det lönar sig.
Se fler aktuella ärenden
NyhetsrumAktuelltVar tredje bil har blivit tillbucklad på en parkering – agera såhär när en skada inträffar Vill du fortfarande byta språk?JaNej