Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

LähiTapiola Pääkaupunkiseutu

Tervetuloa LähiTapiola Pääkaupunkiseudun sivuille! Tavoitteenamme on tehdä niin henkilö- kuin yritysasiakkaidemme elämästä terveempää, turvallisempaa ja taloudellisesti menestyksekkäämpää.

Asiakaspalvelumme sijaitsee Kampin Autotalossa Helsingissä:

  • Palvelemme sinua Kampin Autotalon 7. kerroksessa osoitteessa Fredrikinkatu 48 A tai Eteläinen Rautatiekatu 10 (HUSLABin sisäänkäynti).
  • Olemme apunasi ilman ajanvarausta arkisin kello 9-12. Muina aikoina voit varata sinulle sopivan ajan.

Huomioithan, että korvaus- ja vahinkoasioiden hoitaminen ei toimistolla onnistu, vaan ne voit hoitaa kätevästi verkkopalvelussamme tai puhelinpalvelussamme 09 453 9600 ma-pe kello 10–14.

Voit tavata asiantuntijamme:

  • toimistolla
  • verkkotapaamisessa
  • puhelimessa

Varaa aika tästä!

Jos tarvitset apua välittömästi, käytä hätäpalvelunumeroa koti-, liikenne- ja ulkomaan matkavahinkotilanteissa: Hätäpalvelu 24 h +358 8000 4531. Muut yhteystietomme löydät alta.

Ajankohtaista

Tärkeimpien vuoksi saattaa unohtua yksi: Sinä itse.

Sosiaaliturva kattaa vain minimitoimeentulon ja tämän vuoksi on tärkeää varmistaa, että sinä ja läheisesi pärjäätte myös, jos jotain sattuu. Henkivakuuttaminen ei ole vain turvaa kuoleman varalle vaan sillä saat turvaa myös työkyvyttömyyden ja vakavan sairastumisen varalle. Voit ottaa henkivakuutuksen itsesi tai lähimmäistesi turvaksi. Se auttaa sinua, jos et pysty enää töihin. Se auttaa läheisiäsi selviämään taloudellisesti, jos sinua ei enää ole.

Lue lisää henkivakuutuksesta.


TerveysHelpistä saat nopeasti ja helposti vastauksia terveyshuoliisi - Lataa TerveysHelppi puhelimeesi

Etälääkäripalvelut ovat aina ulottuvillasi, kun terveydenhuollon ammattilaiset ovat chatin päässä joka päivä klo 7 - 23.

Kun puhelimessasi on TerveysHelppi applikaatio, etälääkäripalvelut ovat aina kätesi ulottuvilla. Lataa maksutta App Storesta tai Google Play Storesta. Siirry App Storeen tästä tai siirry Google Play Storeen tästä.

Jos sairastut tai sinulle sattuu tapaturma:

  • Chattaa applikaatiossa, jossa sairaanhoitajat ja lääkärit auttavat sinua joka päivä klo 7 - 23 (palveluntarjoaja Mehiläinen Oy).
  • Kerro, mikä sinua vaivaa. Saat saman tien ohjeet, kuinka toimia.
  • Palvelu on tarkoitettu terveys-, sairauskulu-, tapaturma- tai matkavakuutusasiakkaillemme.
  • Saat samalla yhteydenotolla myös kyseisen korvausasian vireille.

Muissa vakuutus- ja vahinkoasioissa palvelemme sinua LähiTapiolan toimistoilla, verkossa sekä puhelimessa.

Lue lisää TerveysHelpistä


Saitko puhelun numerosta 09 425 50553?

Kun saat soiton numerosta 0942550553, automaattinen puhelinpalvelumme soittaa. Olemme ottaneet käyttöön automaattisen puhelinpalvelun, jotta voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin. Haluamme varmistaa, että sinulla on käytössäsi kaikki sinulle kuuluvat edut ja palvelut ja että elämänturvasi on kunnossa. Lue lisää täältä.

Emme koskaan kysy sinulta puhelimitse verkkopankkitunnuksia tai salasanoja.

Kun saat soiton meiltä, asia voi koskea esimerkiksi

  • Asiakasetuja ja palveluitamme, kuten TerveysHelppiä
  • Vakuutusasiakirjojen paperitonta palvelua
  • Asiakastietojen tarkistamista ja huolenpitoa

Jos siis ihmettelit, kuka soitti numerosta 09 4255 0553, soittaja oli LähiTapiola Pääkaupunkiseudun automaattinen puhelinpalvelu, jonka äänenä on palveluneuvojamme Janniina Nikku.

Muistathan, että voit hoitaa monia vakuutuksiin ja laskuihin liittyviä asioita kätevästi myös verkkopalvelussamme. Kirjaudu verkkopalveluun tästä.

Ota yhteyttä

Vakuutuspalvelut ma-pe 8-17
09 453 9600
Korvauspalvelut ma-pe 10-14
09 453 9600
Hätäpalvelu 24h
+358 800 0 4531