Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Paperiton palvelu

Tee valinta ympäristön hyväksi ja ota käyttöösi paperiton palvelu. Voit luopua mapittamisesta ja antaa meidän arkistoida vakuutuspaperisi. Ne pysyvät tallessa ja aina helposti saatavilla, kun vakuutuskirjat ovat järjestyksessä verkkopalvelussa.

Paperittoman palvelun saat käyttöösi kirjautumalla verkkopalveluun.


Saat tekstiviestin tai sähköpostia saapuneista vakuutusasiakirjoista

Varmista, että ilmoitusviestejä varten antamasi puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein.

Jos sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi muuttuu, muista aina päivittää se verkkopalvelun asiakastietoihisi. Näin varmistat, että paperiton palvelu toimii jatkossakin. Jos näemme, ettei sähköposti mene perille, lähetämme sinulle kirjepostissa huomautuksen asiasta. Kirjepostina lähetämme myös mahdolliset muistutuslaskut ja irtisanomisilmoitukset.

Sähköpostit kulkevat avoimessa verkossa. Lähettämissämme ilmoitusviesteissä ei ole vakuutus- tai korvaustietoa, mutta ne kertovat, että sinulla on asiakassuhde LähiTapiolaan. Tieto kuuluu vakuutussalaisuuden piiriin. Tämän hyväksyt, kun otat paperittoman palvelun käyttöösi.

Hyvä tietää paperittomasta palvelusta!

Saat verkkopalveluun vakuutusasiakirjoja sen jälkeen, kun olet ottanut paperittoman palvelun käyttöön. Säilytämme verkkopalvelussa kuluvan vuoden ja edellisen vuoden vakuutusasiakirjat. Voit tallentaa vakuutusasiakirjat pdf-muodossa omalle koneellesi.

Jos LähiTapiola on tehnyt vakuutukseesi muutoksia vakuutuskauden vaihtuessa, löydät tarkemmat tiedot muutoksista vakuutuskirjalta tai osassa vakuutuksia tiedotteelta, johon pääset kyseistä vakuutusta koskevan tietosivun linkistä ”Lue tiedote”. Vakuutuskirjan löydät verkkopalvelun postilaatikosta.

Vakuutuksiin tai laskuihin liittyvät erilaiset määräajat, kuten valitusaika, lasketaan alkaneeksi seitsemän päivää sen jälkeen, kun asiakirja on julkaistu verkkopalvelussa.

Saitko puhelun numerosta 09 4255 0553?

Kyseessä on automaattinen puhelinpalvelumme, joka auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme. Soittamalla asiakkaillemme automaattisesti varmistamme sen, että sinun on mahdollisimman helppoa asioida kanssamme ja olet ottanut uusimmat palvelumme käyttöösi.

Muistathan, että LähiTapiolan automaattinen puhelinpalvelu ei koskaan kysy arkaluontoisia tietojasi, kuten henkilötunnustasi.