Paperiton palvelu

vakuutsarkisto

Luovu mapittamisesta ja anna meidän arkistoida vakuutuspaperisi. Ne pysyvät tallessa ja järjestyksessä ja saat tilaa hyllyihisi!

Paperittoman palvelun saa käyttöösi kirjautumalla verkkopalveluun.


Saat sähköpostia saapuneista vakuutusasiakirjoista

Varmista, että ilmoitusviestejä varten antamasi sähköpostiosoite on oikea ja että postilaatikossasi on tilaa LähiTapiolan lähettämille viesteille.

Jos sähköpostiosoitteesi muuttuu, muista aina päivittää uusi osoite verkkopalvelun asiakastietoihisi. Näin varmistat, että paperiton palvelu toimii sähköpostiosoitteen muuttumisen jälkeenkin. Jos näemme, ettei sähköposti mene perille, lähetämme sinulle kirjepostissa huomautuksen asiasta. Kirjepostina lähetämme myös mahdolliset muistutuslaskut ja irtisanomisilmoitukset.

Sähköpostit kulkevat avoimessa verkossa. Lähettämissämme ilmoitusviesteissä ei ole vakuutus- tai korvaustietoa, mutta ne kertovat, että sinulla on asiakassuhde LähiTapiolaan. Tieto kuuluu vakuutussalaisuuden piiriin. Tämän hyväksyt, kun otat paperittoman palvelun käyttöösi.

Hyvä tietää paperittomasta palvelusta!

Saat verkkopalveluun vakuutusasiakirjoja sen jälkeen, kun olet ottanut paperittoman palvelun käyttöön. Säilytämme verkkopalvelussa kuluvan vuoden ja edellisen vuoden vakuutusasiakirjat. Voit tallentaa vakuutusasiakirjat pdf-muodossa omalle koneellesi.

Jos LähiTapiola on tehnyt vakuutukseesi muutoksia vakuutuskauden vaihtuessa, löydät tarkemmat tiedot muutoksista vakuutuskirjalta tai osassa vakuutuksia tiedotteelta, johon pääset kyseistä vakuutusta koskevan tietosivun linkistä ”Lue tiedote”. Vakuutuskirjan löydät verkkopalvelun postilaatikosta.

Vakuutuksiin tai laskuihin liittyvät erilaiset määräajat, kuten valitusaika, lasketaan alkaneeksi seitsemän päivää sen jälkeen, kun asiakirja on julkaistu verkkopalvelussa.

LähiTapiolan verkkopalvelu on suomenkielinen, mutta pdf-muodossa toimitettavat asiakirjat julkaistaan ruotsiksi, jos olet ilmoittanut haluavasi asiakaspostisi ruotsinkielisenä.

Saitko puhelun numerosta 09 4255 0553?

Kyseessä on automaattinen puhelinpalvelumme, joka auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme. Soittamalla asiakkaillemme automaattisesti varmistamme sen, että sinun on mahdollisimman helppoa asioida kanssamme ja olet ottanut uusimmat palvelumme käyttöösi.

Muistathan, että LähiTapiolan automaattinen puhelinpalvelu ei koskaan kysy arkaluontoisia tietojasi, kuten henkilötunnustasi.