Henkivakuutuksen asiakasetu
LähiTapiolalla on 100 vuoden kokemus henkivakuuttamisesta. Asiakkaidemme omistamana yhtiönä meille on erityisen tärkeää, että omistaja-asiakkaamme hyötyvät menestyksestämme. Tästä syystä olemme kasvattaneet asiakasetuja nykyisille ja uusille asiakkaillemme!
Uudella henkivakuutuksen asiakasedulla hyödyt
Henkivakuutusasiakkaanamme saat parhaat mahdolliset asiakasedut. Asiakkaanamme voit saada henkivakuutukseen, eli turvaan kuoleman varalta, ja pysyvän työkyvyttömyyden vakuutukseen uuden vuosittain vahvistettavan asiakasedun. Edun saa vakuutusmaksun alennuksena tai vakuutusmäärän korotuksena.
- Korotimme nykyisten henkivakuutusasiakkaidemme vakuutusmäärää tälle vuodelle 25 %.
- Toivotamme myös kaikki uudet asiakkaat tervetulleiksi. Uuteen vakuutukseen edun saa vakuutusmaksun alennuksena, joka vuonna 2022 on 20 %.
LähiTapiola vahvistaa edun vuosittain ja sen suuruus voi pysyä samana, se voi vaihdella tai sitä voidaan olla antamatta. Edun määrässä pyritään kuitenkin jatkuvuuteen ja noudatetaan vakuutusyhtiölain kohtuusperiaatteen mukaista ylijäämän jakoa asiakkaille. Lisätietoa kohtuusperiaatteesta saat verkkosivuiltamme.
Laske hinta henkivakuutukselle
Usein kysyttyä henkivakuutuksen asiakasedusta
Voit saada asiakasedun henkivakuutukseen, eli turvaan kuoleman varalle, ja pysyvän työkyvyttömyyden vakuutukseen.
Asiakasedun voit saada vakuutusmaksun alennuksena uuteen vakuutukseen osana Perusturva, Pariturva, Yritysturva, LähiTapiola Henkiturva ja LähiTapiola Pariturva –vakuutuksia.
Asiakasedun voit saada vakuutusmäärän korotuksena ennen 9.4.2022 alkaneisiin vakuutuksiin. Edun saamiseen liittyy kuitenkin rajauksia. Vakuutuksella olevaan etuun vaikuttaa esimerkiksi sopimustyyppi, vakuutuksen alkamisajankohta ja mahdollinen muu asiakasetuun rinnastettava etu.
Jos et ole varma vakuutukseesi kuuluvasta asiakasedusta, voit tarkistaa sen olemalla yhteydessä LähiTapiolaan.
Asiakasetu on LähiTapiola Henkiyhtiön hallituksen vuosittain vahvistama asiakashyvitys, joka perustuu ylijäämän jakoon. Asiakashyvitys vahvistetaan vuosittain seuraavalle kalenterivuodelle.
Hyvityksen määrään vaikuttaa mm. LähiTapiolan vakavaraisuus ja jaettavissa oleva ylijäämä. Asiakasedun suuruus voi vaihdella tai sitä voidaan olla antamatta. Asiakashyvityksen määrässä pyritään jatkuvuuteen ja noudatetaan vakuutusyhtiölain kohtuusperiaatteen mukaista ylijäämän jakoa asiakkaille. Lisätietoa kohtuusperiaatteesta saat www.lahitapiola.fi -verkkosivuilta.
Tuleva asiakasedun määrä kerrotaan ennen uuden kauden alkamista, jolloin hyvityksen määrä on etukäteen vakuutuksenottajan tiedossa.
Älyhenkivakuutus yhdistää henkivakuutuksen ja HyvinvointiHelpin. HyvinvointiHelppi on asiakkaillemme tarjottava maksuton lisäpalvelu, eikä se tule osaksi vakuutussopimusta. LähiTapiolalla on oikeus muuttaa palveluiden tai etujen sisältöä. Sähköisen terveystarkastuksen ja itsevalmennukset tuottaa Kustannus Oy Duodecim. Firstbeat hyvinvointianalyysin tuottaa Firstbeat Technologies Oy. Hyvinvointisisältöjä palveluun tuottavat yhteistyökumppanimme. Kumppaneidemme tuottamat hyvinvointipalvelut ovat saatavilla myös suoraan palveluntarjoajalta palvelun ehtojen mukaisesti
S-ryhmän Bonusta vakuutusmaksuista jopa 5 %
Kun keskität vakuutusasiointisi LähiTapiolaan, hyödyt paitsi edullisista vakuutusmaksuista, mutta myös säästät selvää rahaa. Asiakasedun lisäksi voit saada S-ryhmän Bonusta jopa 5 % vakuutusmaksuista.
Älyhenkivakuutus tukee hyviä elämäntapoja
Älyhenkivakuutus on tuonut ensimmäisenä Suomessa hyvinvointipalvelut taloudellisen turvan rinnalle. Kun sinulla on LähiTapiolan henkivakuutus, vakavan sairauden ja työkyvyttömyyden turva, sinulla on mahdollisuus ottaa käyttöösi maksuttomat hyvinvointipalvelut. LähiTapiolan Älyhenkivakuutus yhdistää taloudellisen turvan ja HyvinvointiHelpin, jonka löydät TerveysHelppi-sovelluksesta.
HyvinvointiHelpissä voi tehdä sähköisen terveystarkastuksen, asettaa henkilökohtaisia tavoitteita ja mitata edistymistä. Lisäksi voit osallistua hyväntekeväisyyteen helposti arkiaktiivisuudella. Tutustu Älyhenkivakuutukseen.