Palvelumme keskimääräiset vastausajat LähiTapiola Loimi-Hämeessä
Voit katsoa tältä sivulta vakuutus- ja korvausasioiden keskimääräiset vastaus- ja käsittelyajat. Huomaathan, että vastausajat ovat keskimääräisiä ja voivat vaihdella tilanteen mukaan.
Vakuutusasiat
- Puhelinpalvelu: 7 minuuttia
- Verkkoviestit: 1-2 arkipäivää
- Chat: 1 minuutti
Verkkopalvelussamme voit hoitaa laskutusasiasi, päivittää osoitteesi ja muut yhteystiedot, antaa valtakirjan ja tulostaa vakuutustodistukset. Lue lisää asioinnista eri tilanteissa.
Korvaushakemukset
Keskimääräiset käsittelyaikamme korvaushakemuksissa ovat:
- Koti-irtaimistokorvaukset: 1-5 arkipäivää
- Rakennuskorvaukset: 1-21 arkipäivää
- Ajoneuvokorvaukset: 1-10 arkipäivää
- Henkilökorvaukset: 1-30 arkipäivää
- Eläinkorvaukset: 1-7 arkipäivää
- Vastuukorvaukset: 1-14 arkipäivää
- Oikeusturvakorvaukset: 1-38 arkipäivää
Uuden korvaushakemuksen teet helpoiten verkkopalvelussamme. Kirjaudu verkkopalveluun tästä.
Onko sinulle sattunut vahinko ja kaipaat toimintaohjeita? Tutustu toimintaohjeisiin eri vahinkotilanteissa.
Saitko vakuutuksesi uudistumiseen liittyvän irtisanomiskirjeen?
Olemme koonneet vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, joista saat lisätietoja irtisanomiskirjeeseen liittyen. Lue lisää kirjeestä täältä.