Palvelumme keskimääräiset vastausajat LähiTapiola Loimi-Hämeessä
Korvauspalvelumme poikkeukselliset palveluajat viikoilla 39-40 ovat:
Ajoneuvovahingot 9-15
Irtaimistovahingot 9-17
Muut omaisuusvahingot 9-15
Oikeusturvavahingot 9-12
Henkilövahingot 9-17
---
Voit katsoa tältä sivulta vakuutus- ja korvausasioiden keskimääräiset vastaus- ja käsittelyajat. Huomaathan, että vastausajat ovat keskimääräisiä ja voivat vaihdella tilanteen mukaan.
Vakuutusasiat
- Puhelinpalvelu: 7 minuuttia
- Verkkoviestit: 1-2 arkipäivää
- Chat: 1 minuutti
Verkkopalvelussamme voit hoitaa laskutusasiasi, päivittää osoitteesi ja muut yhteystiedot, antaa valtakirjan ja tulostaa vakuutustodistukset. Lue lisää asioinnista eri tilanteissa.
Korvaushakemukset
Keskimääräiset käsittelyaikamme korvaushakemuksissa ovat:
- Koti-irtaimistokorvaukset: 1-3 arkipäivää
- Rakennuskorvaukset: 1-7 arkipäivää
- Ajoneuvokorvaukset: 1-8 arkipäivää
- Henkilökorvaukset: 1-15 arkipäivää
- Eläinkorvaukset: 1-5 arkipäivää
- Vastuukorvaukset: 1-29 arkipäivää
- Oikeusturvakorvaukset: 1-25 arkipäivää
Uuden korvaushakemuksen teet helpoiten verkkopalvelussamme. Kirjaudu verkkopalveluun tästä.
Onko sinulle sattunut vahinko ja kaipaat toimintaohjeita? Tutustu toimintaohjeisiin eri vahinkotilanteissa.