Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetKumppanuudet ja lahjoituksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
Yhtiöt tiedottavatAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
LähiTapiola Kainuu-Koillismaa6.10.2024Ihmislähtöistä ja läheistä palvelua SotkamossaLähiTapiola Kainuu-Koillismaan Sotkamon toimipisteen elämänturvaajien Tarjan ja Virpin tavoitteena on ylittää asiakkaiden odotukset ja tarjota heille henkilökohtaista palvelua, joka kattaa niin pienet kuin suuretkin vakuutustarpeet. Digitaaliset kanavat ja joustavat palveluajat takaavat, että apua on aina saatavilla.
Kuvassa LähiTapiola Kainuu-Koilllismaan vakuutusedustaja Virpi Hyvönen ja palveluneuvoja Tarja Korhonen.
- Yksi parhaista saamistamme palautteista on ollut, että meidän toimistoon kun tulee, tuntuu kuin tulisi kotiin, LähiTapiola Kainuu-Koillismaan Sotkamon toimipisteen palveluneuvoja Tarja Korhonen ja vakuutusedustaja Virpi Hyvönen hymyilevät.

Niin he haluavatkin – asiakkailla pitää olla helppo lähestyä vakuutusyhtiötä, ja se tapahtuu juuri läheisten ja paikallisten asiantuntijoiden kautta. He vakuuttavat, ettei ole niin pientä asiaa, etteikö toimistoon voisi tulla piipahtamaan.

- Meidän tavoitteenamme on aina ylittää asiakkaan odotukset palvelussa. Kun hän saa enemmän kuin on osannut odottaa, silloin olemme onnistuneet, Korhonen sanoo.

Asiointi LähiTapiolan kanssa onnistuu digitaalisten kanavien kautta ympäri vuorokauden, mutta yrittäjänä työskentelevä Virpi Hyvönen palvelee puhelimitse myös iltaisin ja viikonloppuisin. Pienemmät asiat selvitellään usein puhelimessa tai verkossa, isommat kokonaisuudet kasvotusten.

- Tyypillisesti kotikäynneillä tehdään laajempi selvitys henkilön tai koko perheen vakuutusturvasta. Ihmisten elämäntilanteet muuttuvat usein jo parissa vuodessa niin paljon, että se on hyvä aikaväli käydä koko vakuutusturva läpi. Monesti asiakkaat ovat jo unohtaneet, mitä turvaa heillä on olemassa, Hyvönen sanoo.

Tarja Korhonen ja Virpi Hyvönen tarjoavat laajempaa vakuutusturvan läpikäyntiä aktiivisesti omille asiakkailleen, mutta myös asiakkaiden on mahdollista pyytää sitä, he muistuttavat.

- Meidän tehtävänämme on kuunnella asiakkaiden elämäntilanteet ja ehdottaa kuhunkin tarpeeseen sopivia palveluja. Usein on niin, ettei asiakas ole edes kuullut elämänturva-tuotteista, vaikka ne ovat erittäin tarpeellisia tuotteita jokaiseen elämänvaiheeseen.

Tarja Korhonen ja Virpi Hyvönen ovat nauravaisia ja ikinuoria asiakaspalvelijoita, vaikka ovatkin olleet työkavereita jo pian 20 vuoden ajan. Aluksi molemmat tulivat töihin Virpin äidin Marja-Liisa Hyvösen pitämään Tapiolan paikallispalvelutoimistoon. Työnkuvat ovat muuttuneet hieman, mutta työn tavoite on ollut aina sama:
- Haluamme etsiä vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja saavuttaa asiakkaalle parhaat ratkaisut juuri hänen elämäntilanteeseensa. Teemme työtä täydellä sydämellä ja tykkäämme siitä tosi paljon – kiitos ihanille asiakkaillemme!

LähiTapiola Kainuu-Koillismaan yhteystiedot löydät täältä.


Muita ajankohtaisia asioita
LähiTapiola Pohjoinen7.5.2025Täällä ovat Oulun riskialtteimmat kolaripaikat – ”Liikennesäännöt unohtuvat parkkipaikoilla” LähiTapiola Pohjoisen vahinkotietojen mukaan Oulussa eniten liikennevahinkoja syntyy parkkipaikoilla ja -halleissa sekä tiiviisti liikennöityjen risteysalueiden ja liittymien yhteydessä. Kyselyn mukaan parkkipaikoilla syntyy vaaratilanteita eritoten siksi, etteivät autoilijat ota kanssaihmisiä riittävän hyvin huomioon. LähiTapiola Loimi-Häme5.5.2025Kysely: Joka viides kokenut ”läheltä piti” -palovahinkotilanteen kotona tai mökillä – ”jokainen sekunti on arvokas”Paloturvallisuus on tärkeää kaikkialla, erityisesti kotona, mökillä ja veneessä. Toimiva sammutin voi olla ratkaiseva tekijä palon alkuvaiheessa, jolloin se voi estää tulipalon leviämisen ja pelastaa omaisuutta sekä ihmishenkiä.LähiTapiola Länsi-Suomi5.5.2025Mökillä on syytä käytellä moottorisahaa jo nyt – Kaatunut puu syypää joka toiseen myrskyvahinkoon Myrskyt ovat aiheuttaneet vahinkoja joka kolmannen länsisuomalaisen kodissa, selviää LähiTapiolan tuoreesta kyselystä. Joka toisen vahingon syynä on kaatunut puu. Mökkikauden alku on asiantuntijan mukaan paras aika riskipuiden ennakoivalle kaatamiselle, mutta myös vaaran paikka itse tekevälle.
Katso lisää tiedotteita
UutishuoneTiedotteetIhmislähtöistä ja läheistä palvelua SotkamossaHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn