Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetKumppanuudet ja lahjoituksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
Yhtiöt tiedottavatAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
LähiTapiola Kainuu-Koillismaa6.10.2024Ihmislähtöistä ja läheistä palvelua SotkamossaLähiTapiola Kainuu-Koillismaan Sotkamon toimipisteen elämänturvaajien Tarjan ja Virpin tavoitteena on ylittää asiakkaiden odotukset ja tarjota heille henkilökohtaista palvelua, joka kattaa niin pienet kuin suuretkin vakuutustarpeet. Digitaaliset kanavat ja joustavat palveluajat takaavat, että apua on aina saatavilla.
Kuvassa LähiTapiola Kainuu-Koilllismaan vakuutusedustaja Virpi Hyvönen ja palveluneuvoja Tarja Korhonen.
- Yksi parhaista saamistamme palautteista on ollut, että meidän toimistoon kun tulee, tuntuu kuin tulisi kotiin, LähiTapiola Kainuu-Koillismaan Sotkamon toimipisteen palveluneuvoja Tarja Korhonen ja vakuutusedustaja Virpi Hyvönen hymyilevät.

Niin he haluavatkin – asiakkailla pitää olla helppo lähestyä vakuutusyhtiötä, ja se tapahtuu juuri läheisten ja paikallisten asiantuntijoiden kautta. He vakuuttavat, ettei ole niin pientä asiaa, etteikö toimistoon voisi tulla piipahtamaan.

- Meidän tavoitteenamme on aina ylittää asiakkaan odotukset palvelussa. Kun hän saa enemmän kuin on osannut odottaa, silloin olemme onnistuneet, Korhonen sanoo.

Asiointi LähiTapiolan kanssa onnistuu digitaalisten kanavien kautta ympäri vuorokauden, mutta yrittäjänä työskentelevä Virpi Hyvönen palvelee puhelimitse myös iltaisin ja viikonloppuisin. Pienemmät asiat selvitellään usein puhelimessa tai verkossa, isommat kokonaisuudet kasvotusten.

- Tyypillisesti kotikäynneillä tehdään laajempi selvitys henkilön tai koko perheen vakuutusturvasta. Ihmisten elämäntilanteet muuttuvat usein jo parissa vuodessa niin paljon, että se on hyvä aikaväli käydä koko vakuutusturva läpi. Monesti asiakkaat ovat jo unohtaneet, mitä turvaa heillä on olemassa, Hyvönen sanoo.

Tarja Korhonen ja Virpi Hyvönen tarjoavat laajempaa vakuutusturvan läpikäyntiä aktiivisesti omille asiakkailleen, mutta myös asiakkaiden on mahdollista pyytää sitä, he muistuttavat.

- Meidän tehtävänämme on kuunnella asiakkaiden elämäntilanteet ja ehdottaa kuhunkin tarpeeseen sopivia palveluja. Usein on niin, ettei asiakas ole edes kuullut elämänturva-tuotteista, vaikka ne ovat erittäin tarpeellisia tuotteita jokaiseen elämänvaiheeseen.

Tarja Korhonen ja Virpi Hyvönen ovat nauravaisia ja ikinuoria asiakaspalvelijoita, vaikka ovatkin olleet työkavereita jo pian 20 vuoden ajan. Aluksi molemmat tulivat töihin Virpin äidin Marja-Liisa Hyvösen pitämään Tapiolan paikallispalvelutoimistoon. Työnkuvat ovat muuttuneet hieman, mutta työn tavoite on ollut aina sama:
- Haluamme etsiä vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja saavuttaa asiakkaalle parhaat ratkaisut juuri hänen elämäntilanteeseensa. Teemme työtä täydellä sydämellä ja tykkäämme siitä tosi paljon – kiitos ihanille asiakkaillemme!

LähiTapiola Kainuu-Koillismaan yhteystiedot löydät täältä.


Muita ajankohtaisia asioita
LähiTapiola Pääkaupunkiseutu24.3.2025Huolla ilmalämpöpumppu vahinkojen ehkäisemiseksi Yhä useamman pääkaupunkiseutulaisen kodista löytyy ilmalämpöpumppu, selviää LähiTapiolan kyselystä. LähiTapiola Pääkaupunkiseutu24.3.2025Pyörävarkaudet lisääntyvät keväisin – näin pidät pyöräsi turvassaKevään pyöräilykauden alku näkyy myös LähiTapiolan vahinkotiedoissa. Pyörävarkausvahinkoja taloyhtiöiden säilytystiloista havaitaan vuosittain. LähiTapiola Pohjanmaa20.3.2025Kiveniskemät tuulilaseihin ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti Pohjanmaalla – monet selviävät korjauksella.Pohjanmaalla auton tuulilasin vauriot lisääntyivät yli 31 prosenttia vuonna 2024 verrattuna vuoteen 2023. Kun verrataan tammi- ja helmikuuta vuonna 2025 vuoteen 2024, kiveniskemät lisääntyivät 65 prosenttia. Samalla yhä useammat hyödyntävät mahdollisuuden korjata vaurion, mikä on mahdollista, jos toimii oikein ja nopeasti.
Katso lisää tiedotteita
UutishuoneTiedotteetIhmislähtöistä ja läheistä palvelua SotkamossaHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn