Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
Elämänturva6.8.2021

Uudistamme henkilöasiakkaidemme verkkopalveluja – luovumme Elämänturvasovelluksesta

Helpotamme ja selkeytämme henkilöasiakkaidemme digiasiointia kanssamme. Tarjoamme jatkossa kaikki henkilöasiakkaidemme sähköiset palvelut kattavasti verkkosivustollamme sekä asiakkaan verkkopalvelussa, joiden käyttö on helppoa ja vaivatonta myös mobiililaitteilla. Näitä palveluita kehitämme parhaillaan entistä paremmiksi. Elämänturvasovellus eli LähiTapiolan asiakkaille tarkoitettu mobiiliapplikaatio poistuu asiakkaidemme käytöstä syyskuun loppuun mennessä.

- Haluamme elämänturvayhtiönä panostaa henkilökohtaisen ja paikallisen palvelun lisäksi digitaalisiin palveluihin ja helpottaa näin asiakkaidemme elämänturvan hoitamista. Uudistamme parhaillaan lähitapiola.fi-sivustoa ja parannamme jatkuvasti henkilöasiakkaidemme verkkopalveluita, tavoitteenamme selkeyttää ja helpottaa asiakkaidemme digiasiointia kanssamme, kertoo digikehityksestä vastaava johtaja Valtteri Saurila.

Kaikki Elämänturvasovelluksen palvelut löytyvät kattavasti verkkosivuiltamme ja verkkopalvelustamme – edelleen myös mobiilisti

Elämänturvasovellus eli LähiTapiolan henkilöasiakkaille tarkoitettu mobiilisovellus poistuu asiakkaidemme käytöstä syksyn aikana. Henkilöasiakas on voinut sovelluksen kautta hoitaa tunnistautuneena omia vakuutus- ja sijoitusasioita. Jatkossa kaikki sovelluksen palvelut löytyvät kattavasti mobiiliympäristössäkin sujuvasti käytettäviltä verkkosivuiltamme ja verkkopalvelusta, jonka toiminnot olemme laajentaneet kaikille asiakkaillemme. Esimerkiksi sairaustapauksissa matkustajavakuutustodistus on jatkossa saatavilla asiakkaan verkkopalvelusta.

Asiakas voi kirjautua verkkopalveluun omilla pankkitunnuksillaan ja maksaa verkossa laskun, pyytää maksuaikaa, tehdä vahinkoilmoituksen sekä hoitaa säästö- ja sijoitusasioitaan sekä viestiä asiakaspalvelumme kanssa sähköisesti.

Asiakkaan käytössä ovat edelleen LähiTapiolan Terveys- ja LemmikkiHelppi-sovellukset, jotka löytyvät palveluina myös avoimelta lähitapiola.fi-sivustolta selainversioina.

LähiTapiolan verkkopalvelu löytyy osoitteesta www.lahitapiola.fi/verkkopalvelu

TerveysHelppi-palvelu palvelee henkilö- ja yritysvakuutusasiakkaitamme normaalisti.

Parhaiten asiakkaamme tavoittavat TerveysHelpin terveydenhuollon ammattilaiset chatissa ja verkossa päivittäin klo 7–23 ja puhelimitse klo 7–18. Palvelu toimii verkkosivujen tai mobiilisovelluksen avulla, jonka voit ladata puhelimeesi App Storesta tai Google Play -kaupasta. Lue lisää täältä.

LemmikkiHelppi-etäeläinlääkäripalvelu palvelee lemmikkivakuutusasiakkaitamme joka päivä klo 7–23. Palvelu toimii mobiilisovelluksen avulla, jonka voit ladata puhelimeesi App Storesta tai Google Play -kaupasta. Lue lisää täältä.

Heräsikö kysymyksiä? Olemme koonneet vastauksia tänne.