Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
Yhtiöt tiedottavatAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
LähiTapiola PohjanmaaElämänturva6.9.2023Pohjanmaa: LähiTapiolan markkinaosuus Närpiössä yli 60 %LähiTapiola Pohjanmaa on tehnyt merkittävän saavutuksen Närpiössä, kun markkinaosuus nousi heinäkuussa 2023 61,1 prosenttiin.* Viimeisen 1,5 vuoden aikana asiakasmäärä on noussut yli 500 asiakkaalla. Tulos on suora seuraus LähiTapiolan sitoutumisesta paikalliseen yhteisöön, henkilökohtaisesta asiakaspalvelusta ja vahvasta panoksesta monipuolisten palvelujen tarjoamisessa sekä fyysisissä että digitaalisissa kanavissa.
Henkilökohtainen palvelu luo turvallisuuden tunnetta
Henkilökunta Närpiön LähiTapiolassa on aidosti kiinnostunut siitä, että asiakkaat saavat parasta mahdollista palvelua. Toimisto on helposti saavutettavissa, se on avoinna viitenä päivänä viikossa, ja asiakkaat voivat joko varata ajan etukäteen tai poiketa sisään matkan varrella.
- Filosofiamme on, että asiakkailla tulee olla vapaus valita se palvelukanava, joka sopii heille parhaiten. Ne asiakkaat, jotka haluavat vierailla fyysisessä toimistossa, voivat tehdä niin. Olemme täällä tekemässä asiakkaan vakuutuskokemuksesta niin helpon ja sujuvan kuin mahdollista, kertoo palveluneuvoja Nina Mäntymäki, joka on yksi niistä, jotka päivittäin ottavat vastaan asiakkaita Närpiön toimistossa.
LähiTapiolan tavoitteena on tarjota alansa parasta palvelua - niin henkilökohtaisesti, paikallisesti kuin digitaalisestikin. Esimerkiksi vahinkoilmoituksen tekeminen tai laskun eräpäivän siirtäminen sujuu nopeasti ja vaivattomasti verkkopalvelussa, kun taas toiset, monimutkaisemmat asiat voivat olla helpompi hoitaa kasvotusten elämänturvaajan kanssa.

- Tiedämme, että yhä useammat asiakkaamme suosivat digitaalista asiointia, ja olemme nähneet vaikuttavan kasvun verkkomyynnissä tämän vuoden ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Olemme kuitenkin aina toivottaneet asiakkaamme tervetulleiksi ja kannustaneet heitä vierailemaan fyysisissä toimistoissamme, jossa tarjoamme heille henkilökohtaista palvelua, sanoo Närpiön toimistosta vastaava palvelupäällikkö John Lundqvist.

Närpiön toimistosta löytyy laaja erikoisosaaminen yritys- ja maatilavakuutuksissa ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat juuri heidän ainutlaatuisia tarpeitaan.
- Olemme täällä yrittäjiä ja maanviljelijöitä varten. Autamme heitä turvaamaan sekä liiketoimintansa että perheensä, sanoo maatila-asiantuntija Magnus Långskog, joka työnsä ohella myös itse on maanviljelijä.Viime vuosina useat vakuutusyhtiöt ovat sulkeneet toimistojaan Närpiössä. Tämä kehitys on johtanut siihen, että yhä useammat asiakkaat ovat hakeutuneet LähiTapiolaan.- Asiakkaat kokevat sen erittäin myönteisenä, että me edelleen olemme täällä Närpiössä ja se on synnyttänyt vahvan lojaliteetin meitä kohtaan. Yrittäjät arvostavat, kun he saavat meiltä jatkuvaa palvelua ja vakuutusalan asiantuntemusta, kertoo myyntipäällikkö Anders Sjöberg, joka on työskennellyt vakuutusalalla 39 vuotta ja tuntee Suupohjan rannikkoseudun yritysmaailman todella hyvin. LähiTapiolan sitoutuminen yhteisöön LähiTapiola on aktiivisesti mukana tukemassa ja kehittämässä paikallista yhteisöä lahjoitusten ja esim. urheiluseurojen sponsoroinnin myötä.- Olemme kuunnelleet asiakkaidemme toiveita ja tukeneet sellaisia hankkeita, jotka ovat arvokkaita yhteisölle. Mm. vapaaehtoiset palokunnat ja yhdistykset, jotka työskentelevät mielenterveyden ja henkisen hyvinvoinnin parissa, ovat vastaanottaneet lahjoituksia. Nämä ovat asioita, jotka vaikuttavat suoraan asiakkaidemme arkeen ja näin myös luo lisäarvoa, sanoo Lundqvist.
*Markkinaosuus koskee liikennevakuutuskantaa, lähde Traficom.
Muita ajankohtaisia asioita
LähiTapiola Savo-Karjala14.3.2025Varautumisen voima -seminaari kokosi asiantuntijat ja yrittäjät yhteenLähiTapiola Savo-Karjala mahdollisti 5 000 euron käyttörahastolahjoituksella Etelä-Savon yrittäjien järjestämää Varautumisen voima -seminaaria. Seminaari tarjosi yrittäjille arvokasta tietoa riskienhallinnasta, varautumisesta ja liiketoiminnan jatkuvuuden turvaamisesta. LähiTapiola Pohjoinen13.3.2025”Iskä, miksi valot räpsii ja poksuu?” - Lukiolainen pelasti oululaisen perheen kodin tulipaloltaTiesitkö, että sähköpalot ovat yksi yleisin syy kotien tulipaloihin? Sähköpalo voi aiheutua sähkölaitteen viasta, asennusvirheestä, väärästä tai huolimattomasta käytöstä tai puutteista kunnossapidossa. Näin vähennät tulipalon riskiä ja tunnistat alkavan sähköpalon. LähiTapiola Loimi-Häme13.3.2025Kevät on tuulilasivahinkojen sesonkiaikaa – pieniä säröjä on nopea korjataTuulilasivahinkoja tapahtuu eniten keväällä teiden sulaessa. Tuulilasiin osunut kivi tai talvirenkaasta irronnut nasta ovat yleisin syy tuulilasivahingoissa. Pieni iskemä tuulilasissa kannattaa korjauttaa nopeasti, ettei se ehdi levitä isoksi halkeamaksi.
Katso lisää tiedotteita
UutishuoneTiedotteetPohjanmaa: LähiTapiolan markkinaosuus Närpiössä yli 60 %Haluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn