LähiTapiola PohjanmaaElämänturva6.9.2023
Pohjanmaa: LähiTapiolan markkinaosuus Närpiössä yli 60 %
Henkilökunta Närpiön LähiTapiolassa on aidosti kiinnostunut siitä, että asiakkaat saavat parasta mahdollista palvelua. Toimisto on helposti saavutettavissa, se on avoinna viitenä päivänä viikossa, ja asiakkaat voivat joko varata ajan etukäteen tai poiketa sisään matkan varrella.
LähiTapiolan tavoitteena on tarjota alansa parasta palvelua - niin henkilökohtaisesti, paikallisesti kuin digitaalisestikin. Esimerkiksi vahinkoilmoituksen tekeminen tai laskun eräpäivän siirtäminen sujuu nopeasti ja vaivattomasti verkkopalvelussa, kun taas toiset, monimutkaisemmat asiat voivat olla helpompi hoitaa kasvotusten elämänturvaajan kanssa.
- Tiedämme, että yhä useammat asiakkaamme suosivat digitaalista asiointia, ja olemme nähneet vaikuttavan kasvun verkkomyynnissä tämän vuoden ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Olemme kuitenkin aina toivottaneet asiakkaamme tervetulleiksi ja kannustaneet heitä vierailemaan fyysisissä toimistoissamme, jossa tarjoamme heille henkilökohtaista palvelua, sanoo Närpiön toimistosta vastaava palvelupäällikkö John Lundqvist.
Närpiön toimistosta löytyy laaja erikoisosaaminen yritys- ja maatilavakuutuksissa ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat juuri heidän ainutlaatuisia tarpeitaan.
*Markkinaosuus koskee liikennevakuutuskantaa, lähde Traficom.