Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
Yhtiöt tiedottavatAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
LähiTapiola Varsinais-SuomiElämänturva3.2.2023Asiantuntija apuna maatilayrittäjän arjessa - Aarne Lehtonen arvostaa henkilökohtaista palvelua ja paikallistuntemustaMuuttuvat elämäntilanteet ja maatalouden muutokset ovat tekijöitä, joiden vuoksi maatilojen säännöllinen vakuutusten ajantasaisuuden tarkistaminen on tarpeen. LähiTapiola Varsinais-Suomen maatila-asiantuntijat huolehtivat maatilayrittäjien elämänturvasta. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että asiakkaiden vakuutustarpeita tarkastellaan säännöllisesti. Asiantuntijat tekevät myös tilakäyntejä, jotta nähdään mahdolliset muutokset konkreettisesti.
Mynämäkeläinen maanviljelijä Aarne Lehtonen on pitkäaikainen LähiTapiolan asiakas. Asiakassuhde on kestänyt yli vuosikymmenen, joten kokemusta asiakkuudesta on kertynyt jo pitkältä ajalta.- Olen kokenut vakuutusasioiden hoitamisen helpoksi ja vaivattomaksi. Saan puhelimitse kiinni tutun henkilön ja tiedän, että asiat hoituvat ja lähtevät etenemään puhelinsoiton jälkeen. Voin myös luottaa, että minulle soitetaan takaisin, jollei puheluuni heti päästä vastaamaan.Kilpailuetuina asiakkaansa tunteva asiantuntija ja omistaja-asiakkuusLehtonen toteaa, että asiakkaalle tutut asiantuntijat ovat huomattava kilpailuetu ja sen merkitys korostuu etenkin silloin, kun oma asia on kiireellinen. Pitkän asiakassuhteen myötä asiantuntija tuntee asiakkaan liiketoiminnan ja tarpeet, ja asiakas voi keskittyä omaan liiketoimintaansa.
Lehtonen korostaa paikallistuntemuksen merkitystä. Myös maatalouden liiketoiminnan ymmärtäminen on erittäin olennaista asiantuntevan palvelun takaamiseksi ja ratkaiseva asia tulevaisuudessakin.
- Asiakaslähtöisyys on tärkeää. Omistaja-asiakkuus tarkoittaa sitä, että myös asiakkailla on mahdollisuus vaikuttaa yhtiön toimintaan, sanoo itsekin LähiTapiola Varsinais-Suomen hallitukseen kuuluva Lehtonen.Vastuullisuusteoilla on merkitystäVastuullisuusteot näkyvät paikallisesti ihmisten elämässä. LähiTapiola Varsinais-Suomi tukee vuosittain tuhansien lasten ja nuorten harrastuksia, ja vahinkojen ennaltaehkäisemiseksi järjestetyt vuosittaiset sammutintarkastukset ovat maanviljelijöille tärkeä ja odotettu etu. - Elämänturvaa on se kokonaisvaltainen turvallisuuden tunne, kun asiat on kunnossa.
Muita ajankohtaisia asioita
LähiTapiola Pohjoinen16.3.2025Emmin ensimmäinen raskaus oli kuin oppikirjasta - ”Kuopus olikin sitten asia erikseen”Ensimmäinen raskaus meni Emmi Hyvärisellä kuin oppikirjan mukaan. Nyt 7 kk ikäisen kuopuksen kanssa erilaiset lisäseurannat ja huolikin tulivat tutuiksi odotusaikana. LähiTapiola Savo-Karjala14.3.2025Varautumisen voima -seminaari kokosi asiantuntijat ja yrittäjät yhteenLähiTapiola Savo-Karjala mahdollisti 5 000 euron käyttörahastolahjoituksella Etelä-Savon yrittäjien järjestämää Varautumisen voima -seminaaria. Seminaari tarjosi yrittäjille arvokasta tietoa riskienhallinnasta, varautumisesta ja liiketoiminnan jatkuvuuden turvaamisesta. LähiTapiola Pohjoinen13.3.2025”Iskä, miksi valot räpsii ja poksuu?” - Lukiolainen pelasti oululaisen perheen kodin tulipaloltaTiesitkö, että sähköpalot ovat yksi yleisin syy kotien tulipaloihin? Sähköpalo voi aiheutua sähkölaitteen viasta, asennusvirheestä, väärästä tai huolimattomasta käytöstä tai puutteista kunnossapidossa. Näin vähennät tulipalon riskiä ja tunnistat alkavan sähköpalon.
Katso lisää tiedotteita
UutishuoneTiedotteetAsiantuntija apuna maatilayrittäjän arjessa - Aarne Lehtonen arvostaa henkilökohtaista palvelua ja paikallistuntemustaHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn