Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetKumppanuudet ja lahjoituksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
Yhtiöt tiedottavatAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
LähiTapiola PohjoinenElämänturva5.9.2022Oululainen yrittäjä Maarit ei tingi turvallisuudesta – Elämänturva luodaan yhdessä oman yhteyshenkilön kanssaYrittäjä Maarit Eklund on LähiTapiola Pohjoisen pitkäaikainen asiakas. Hänen siivousyrityksensä Tupla-Luuta palvelee yritysasiakkaita Oulun alueella. Maarit arvostaa laajaa elämänturvaa niin yrityksensä kohdalla kuin henkilökohtaisessakin elämässään.
– Tupla-Luuta perustettiin 33 vuotta sitten vuonna 1989, kun olin vielä opiskelija. Tein silloin töitä siivoojana, ja sain yhdessä ystäväni kanssa idean sivutoimisesta siivousyrittäjyydestä. Yksi asia johti toiseen, ja pikkuhiljaa huomasinkin olevani päätoiminen yrittäjä. Yrittäjyys on tietenkin ottanut paljon, mutta myös antanut paljon! Tavoitteenamme Tupla-Luudalla on tarjota mahdollisimman laadukasta siivouspalvelua yritysasiakkaille. Toimistomme sijaitsee Oulun Ruskossa, kertoo Maarit Eklund.LähiTapiola Pohjoisen asiakkaana pitkään viihtynyt Maarit on ollut tyytyväinen saamaansa laadukkaaseen asiakaspalveluun ja vakuutustuotteisiin. Vakuutusyhtiön vaihto ei ole laajasta tarjonnasta huolimatta tullut kysymykseen, sillä yhteistyö LähiTapiola Pohjoisessa on hänen mukaansa sujunut sujuvasti, ehdot ovat hyvät ja hinnat pysyneet maltillisina. Myös vakuutusyhtiön paikallisuus merkitsee Maaritille paljon hänen ollessa itsekin paikallinen yrittäjä.

– Kattava elämänturva on itselleni tärkeää. Haluan, että turvallisuusasiat ovat kunnossa, jos jotakin sattuu, vaikka sitä ei kukaan toivokaan. Oli kyseessä sitten omaisuus, lapset, oma henki tai firma: turvallisuus on hallussa, kun kaikki on vakuutettu laajasti. Onneksi vakuutuksiin ei ole kuitenkaan turhan usein tarvinnut turvautua, sillä suurempia vahinkoja ei ole kovin usein siivouspalvelun ajalla sattunut. Kerran imurin johto kaatoi siivoojan huomaamatta vettä täynnä olevan sangon, jolloin vesi teki tuhojaan lattiaan ja osaan huonekaluista. Tällöin turvauduttiin vakuutusyhtiöön. Myös muita pieniä vahinkoja on silloin tällöin sattunut, se kuuluu asiaan. Turvallisuuden tunteen ansiosta voin kuitenkin nukkua yöni rauhassa, Maarit toteaa.

Erityisesti Maarit haluaa kiittää omaa yhteyshenkilöään, LähiTapiola Pohjoisen asiakkuusasiantuntijaa Anne Virransolaa.
– Haluan pysyä juuri LähiTapiola Pohjoisen asiakkaana erityisesti yhteyshenkilöni ansiosta. Vakuutusasiat ovat aina tulleet hoidetuksi Annen kanssa hyvin ja nopeasti. Yhteydenpito on helppoa ja säännöllistä. Yhteistyömme todellakin toimii: viestintä on sujuvaa ja saan nopeasti  vastaukset kysymyksiini. On upeaa, että Annen saa aina tarvittaessa kiinni. Olemme yhteydessä useamman kerran vuodessa, useimmiten Anne tulee vakuutusasioissa minun luokseni käymään.Myös Anne kertoo Maaritin kanssa työskentelyn sujuneen todella mallikkaasti. Hänen mielestään luottamuksen rakentaminen ja asiakaslähtöisyys ovat avainasemassa, kun tavoitteena on pitkäaikainen yhteistyö.– Olen saanut toimia Tupla-Luudan yhteyshenkilönä nyt nelisen vuotta. Yhteistyö on sujunut omastakin mielestäni oikein hienosti ja koen, että meillä on Maaritin kanssa hyvä yhteys ja välillämme vallitsee luottamus. Olemme yhteydessä riittävän säännöllisesti ja asiat ovat hoituneet mutkattomasti. Pyrin olemaan helposti lähestyttävä yhteyshenkilö, joka on tavoitettavissa aina tarvittaessa. Ohjenuoranani onkin miettiä, minkälaista palvelua itse vakuutusasioissa kaipaisin ja toimia sen mukaan.

Milloin olet viimeksi kartoittanut yrityksesi vakuutusturvan? Varaa aika tapaamiseen asiantuntijamme kanssa lahitapiola.fi/ajanvaraus tai numerosta 08 814 2500.
Muita ajankohtaisia asioita
LähiTapiola Pohjoinen25.3.2025Häiriötilanne! Selviäisitkö kotonasi 72 tuntia? - Näin varaudutNyt ei maalailla piruja seinille, mutta poikkeustilanteisiin on hyvä varautua etukäteen. Esimerkiksi myrskyn tai tulvan aiheuttama pitkittynyt sähkökatko voi vaikeuttaa monia arkipäivän toimia – niin ruoanlaittoa, tiedon saantia kuin asunnon lämmittämistäkin. Kotitalouksien on hyvä varautua pärjäämään itsenäisesti vähintään 72 tuntia. LähiTapiola Etelä-Pohjanmaa25.3.2025Tuulilasivahinkojen määrä kovassa kasvussa Etelä-Pohjanmaalla – Monista voisi selvitä korjauksella vaihdon sijaanTuulilasivahinkoja sattui eteläpohjalaisille vuonna 2024 yli 36 prosenttia enemmän kuin edeltävänä vuonna. Yhä useammasta vahingosta auton omistaja selviäisi kohtuuhintaisella korjauksella vaihdattamatta koko lasia, jos toimii ripeästi.LähiTapiola Etelä-Pohjanmaa25.3.2025Sammutintarkastuspäivät alkavat – Tarkastettujen sammutinten määrään haetaan nyt reipasta kasvuaKevään merkkejä on jo ilmassa. Yksi sellainen on LähiTapiola Etelä-Pohjanmaan perinteiset sammutintarkastuspäivät. LähiTapiolan asiakkaille käsisammuttimen tarkastus on omistaja-asiakasetuna maksuton. Listaus sammutintarkastuspaikoista ja ajoista löytyy tiedotteen lopusta.
Katso lisää tiedotteita
UutishuoneTiedotteetOululainen yrittäjä Maarit ei tingi turvallisuudesta – Elämänturva luodaan yhdessä oman yhteyshenkilön kanssaHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn