LähiTapiola Loimi-Häme16.11.2021
Janakkalalaisen perheyrityksen Jamekon veljekset arvostavat henkilökohtaista ja nopeaa palvelua vakuutusasioissa
Toiminnan laajetessa myös metsätyökonehankintoja on tehty lisää viime vuosina. Asiakaskunta vaihtelee aina metsäyhtiöistä yksityisiin metsänomistajiin.
”Teemme bisnestä omaisuuden kanssa, jolloin asiakkaiden luottamus sekä arvomme asiakaslähtöisyys, ympäristöystävällisyys ja henkilöstömme hyvinvointi ovat tärkeässä roolissa”, kertoo Jukka Jantunen.
Vakuutuskumppanin valinnassa vaikuttavat oma yhteyshenkilö sekä asioinnin helppous
Vaikka suurin osa vakuutusasioista hoidetaankin puhelimessa, Jukka Jantunen arvostaa myös henkilökohtaisia tapaamisia LähiTapiolan asiakkuuspäällikkö Karri Mutkalan kanssa, joko toimistolla tai työkohteella metsässä. Pullakahvien äärellä on turistu paljon muistakin yrittämiseen liittyvistä asioista kuin vakuutuksista.
”Tutun yhteyshenkilön kanssa asioiden hoito on mutkatonta ja helppoa, kun hän tuntee yrityksemme asiat”, Jukka Jantunen tähdentää.
Jamekossa on ymmärretty jo pitkään henkilön hyvinvoinnin tärkeys ja merkitys yrityksen elinvoimalle.
Jameko haluaakin huolehtia työntekijöistään – arvokkaasta resurssista – myös työajan ulkopuolella. ”Olemme vakuuttaneet henkilöstömme myös vapaa-ajalla tapaturmien varalta. Vakuutus oli yllättävän edullinen ja todella tarpeellinen jos jotain sattuu”, summaa Jantunen.