Asiakaspalvelussa muutoksia helatorstaina – verkkoasiointi toimii normaalisti

9.5.2018 - Turvallisuus

LähiTapiolan puhelinpalvelut ovat kiinni helatorstaina. Poikkeusaikataulu ei koske Hätäpalvelua tai TerveysHelppiä, jotka ovat helatorstain ajan normaalisti avoinna.

LähiTapiolan asiakaspalvelunumerot, korvauspalvelunumerot ja verkkopalvelun käyttäjätuki ovat kiinni helatorstaina 10.5. ja palvelevat normaalisti jälleen perjantaina 11.5. kello 8 alkaen.

Tapaturman tai sairaustapauksen sattuessa voit olla yhteydessä TerveysHelppiin, joka palvelee LähiTapiolan henkilövakuutusasiakkaita vuoden jokaisena päivänä klo 7.00–23.00. Saat tätä kautta kätevästi yhteyden terveydenhoidon ammattilaisiin, korvausasiasi vireille sekä mahdollisen ohjauksen hoitoon etälääkärille tai eteenpäin perinteiselle vastaanotolle.

Jos asian hoitamiseen tarvitaan vastaanottoaikaa perinteiselle vastaanotolle, aika varataan puolestasi ja laaja hoitolaitosverkosto ympäri Suomen mahdollistaa palvelun läheltäsi. Yhteyden saa numerosta 0206 1000 ja TerveysHelppi-sovelluksesta chatin kautta.

Hätätilanteissa saat apua LähiTapiolan hätäpalvelusta, joka päivystää helatorstaina normaalisti 24 h/vrk numerossa 0800 04531. Puhelu on kotimaasta soitettaessa maksuton. Hätäpalvelunumero auttaa koti- liikenne- ja matkavahinkotilanteissa, jos tarvitset apua välittömästi.

LähiTapiolan verkkopalvelu on normaalisti toiminnassa myös helatorstaina ja tätä kautta voi tehdä esimerkiksi korvaushakemuksia.