24.8.2015
LähiTapiola Pankin ja S-Pankin palveluita yhdistetään: Muutoksia verkkoasiointiin tulossa lokakuussa
Muutosten johdosta myös LähiTapiola-ryhmän verkkopalveluiden sopimusehtoihin tulee vähäisiä muutoksia 24.10.2015 alkaen. Ehtoja sovelletaan, kun asiakas asioi sähköisesti LähiTapiola-ryhmän verkkopalveluissa. Asiakkaille tiedotetaan muutoksista elokuussa kirjepostitse ja verkkoviesteillä.
LähiTapiolan asiakkaat eivät voi enää 24.10.2015 alkaen käyttää LähiTapiola Pankin verkkopankkitunnuksia kirjautuessaan LähiTapiolan verkkopalveluun. Asiakkaat pääsevät jatkossa kirjautumaan LähiTapiolan verkkopalveluun yleisimpien suomalaisten pankkien tunnuksilla. S-Pankki kertoo asiakkailleen tunnuksiin liittyvistä asioista tarkemmin syyskuussa.
LähiTapiolan verkkopalvelussa asiakas voi 24.10. jälkeen edelleen hoitaa vakuutus- ja sijoitusasioitaan. S-Pankin asiakkaana päivittäisiä raha-asioita voi hoitaa jatkossa S-Pankin verkkopankissa.
Lisäksi rahastoasiakas voi hoitaa LähiTapiola-rahastojen sijoituksia sekä S-Pankin verkkopankissa että LähiTapiolan verkkopalvelussa 26.10. jälkeen.
Muutokset asioinnissa johtuvat pankkifuusiosta: LähiTapiola Pankki ja S-Pankki fuusioituivat toukokuussa 2014 ja muodostivat uuden S-Pankin.
S-Pankki, puh. 01019 5102, avoinna ma–pe klo 8–18