Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
Kirjautuminen
Kirjaudu sisään
Kirjaudu verkkopalveluunHoida vakuutus- ja sijoitusasioita.Vahingot ja korvauksetUseissa vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme eikä vahinkoilmoitusta tarvita.Kirjaudu sijoittamisen verkkopalveluunAloita sijoittaminen ja hoida sijoitusasioita.Kirjaudu autorahoituksen verkkopalveluunKirjaudu henkivakuutusten hakemuspalveluunKirjaudu henkilöstörahastopalveluunVerkkopalvelu henkilöstörahastojen jäsenille.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat käyttöösi yritysten uuden verkkopalvelun, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.Kirjaudu uuteen verkkopalveluunTästä voit kirjautua, jos yritykselläsi on jo uusi verkkopalvelusopimus.Kirjaudu sijoittamisen verkkopalveluunSeuraa sijoituksia sekä tee toimeksiantoja. Näet yrityksen sopimukset, kun yritys on sinut siihen valtuuttanut.Kirjaudu autorahoituksen verkkopalveluunKirjaudu henkivakuutusten hakemuspalveluun
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
Kirjaudu sisään
Kirjaudu verkkopalveluunHoida vakuutus- ja sijoitusasioita.Vahingot ja korvauksetUseissa vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme eikä vahinkoilmoitusta tarvita.Kirjaudu sijoittamisen verkkopalveluunAloita sijoittaminen ja hoida sijoitusasioita.Kirjaudu autorahoituksen verkkopalveluunKirjaudu henkivakuutusten hakemuspalveluunKirjaudu henkilöstörahastopalveluunVerkkopalvelu henkilöstörahastojen jäsenille.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat käyttöösi yritysten uuden verkkopalvelun, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.Kirjaudu uuteen verkkopalveluunTästä voit kirjautua, jos yritykselläsi on jo uusi verkkopalvelusopimus.Kirjaudu sijoittamisen verkkopalveluunSeuraa sijoituksia sekä tee toimeksiantoja. Näet yrityksen sopimukset, kun yritys on sinut siihen valtuuttanut.Kirjaudu autorahoituksen verkkopalveluunKirjaudu henkivakuutusten hakemuspalveluun
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetKirjautuneen palvelut
Kirjaudu sisään
Kirjaudu verkkopalveluunHoida vakuutus- ja sijoitusasioita.Vahingot ja korvauksetUseissa vahinkotilanteissa voit asioida suoraan kumppaneillamme eikä vahinkoilmoitusta tarvita.Kirjaudu sijoittamisen verkkopalveluunAloita sijoittaminen ja hoida sijoitusasioita.Kirjaudu autorahoituksen verkkopalveluunKirjaudu henkivakuutusten hakemuspalveluunKirjaudu henkilöstörahastopalveluunVerkkopalvelu henkilöstörahastojen jäsenille.
Tee uusi verkkopalvelusopimusSaat käyttöösi yritysten uuden verkkopalvelun, kun teet uuden verkkopalvelusopimuksen.Kirjaudu uuteen verkkopalveluunTästä voit kirjautua, jos yritykselläsi on jo uusi verkkopalvelusopimus.Kirjaudu sijoittamisen verkkopalveluunSeuraa sijoituksia sekä tee toimeksiantoja. Näet yrityksen sopimukset, kun yritys on sinut siihen valtuuttanut.Kirjaudu autorahoituksen verkkopalveluunKirjaudu henkivakuutusten hakemuspalveluun
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
26.1.2015LähiTapiolan vakuutus-chatissa reilussa kuukaudessa lähes 1500 käyttäjääLähiTapiola on ottanut vakuutusten verkkopalvelussaan käyttöön chat-keskustelun uutena asiakaspalvelun muotona. Joulukuun alussa alkanutta chattia on käyttänyt reilussa kuukaudessa jo lähes 1500 asiakasta.
Asiakkaiden kokemukset ovat olleet niin hyviä, että chat on päätetty vakiinnuttaa käyttöön. Chat on jatkossa LähiTapiolan asiakkaille yksi vaihtoehto saada henkilökohtaista palvelua.–Asiakkaat ovat pitäneet uudesta asiointikanavasta lähes poikkeuksetta. Suurin osa palautekyselyyn vastanneista on antanut hyvän tai kiitettävän arvosanan, joukossa on ollut ainoastaan yksi pettynyt asiakas, kertoo LähiTapiolan kehittämispäällikkö Sanni Lehtonen.Asiakkaat ovat chattailleet hyvin monenlaisissa asiantuntijuutta vaativissa asioissa. Chatissa asiakkaille vastaavat LähiTapiolan vakuutuspalveluun erikoistuneet asiakaspalvelijat. Palvelu on toiminut joustavasti. Nopeat asiat hoidetaan chatilla loppuun asti, mutta haastavammissa tilanteissa on tarpeen mukaan vaihdettu sujuvasti puhelinpalveluun. Mukana on ollut kaiken ikäistä väkeä; iäkkäin asiakas chatissa on ollut yli 70-vuotias.–Kokemukset ovat  erittäin hyviä: olemme asiakasta lähellä ja palvelemme häntä yksilöllisesti ja kerralla kuntoon myös verkossa. Kun tekniikka tulee meille ja asiakkaille tutummaksi, voimme hyödyntää kokonaisvaltaisemmin LähiTapiolan tapaa kohdata asiakas myös chat-kanavassa ja tarjota lisäarvoa palvelemalla yli odotusten, Sanni Lehtonen sanoo.Palvelua kehitetään palautteen perusteellaAsiakkailta on pyydetty chatista palautetta heti palvelun jälkeen. Kyselyn yhteydessä on ollut mahdollista pyytää yhteydenottoa, jos asia ei ole hoitunut mieleisellä tavalla. Näihin palautteisiin on vastattu heti, jotta kokemusta ja palvelua voidaan parantaa molemmin puolin.Asiakkaat pääsevät chattaamaan LähiTapiolan asiakaspalvelijoiden kanssa verkkopalvelun vakuutusosiossa arkisin kello 9–16. Kirjauduttuaan verkkopalveluun asiakas pääsee viestittelemään suojatussa yhteydessä, jolloin asiakaspalvelun tietoturva on varmistettu.–Helppo keino saada apua nopeisiin asioihin. Tämä ainakin helpompi keino kuin soittaminen minulle henkilökohtaisesti!, kommentoi eräs asiakas palautteessaan.–Nopea palvelu, asiantunteva palvelu, tarpeeni tyydytettiin paremmin kuin osasin edes kuvitella!, kommentoi toinen asiakas.Aukioloajan laajentaminen iltaan ja chatin tuominen LähiTapiolan avoimille nettisivuille ostamisen tueksi ovat seuraavia kehitysaskeleita.Lisätiedot:
Sanni Lehtonen
kehittämispäällikkö, LähiTapiola
040 5954 689
etunimi.sukunimi@lahitapiola.fi
Ajankohtaista
Elämänturva12.12.2024Sairauspäivärahan leikkaus osuu tuhansilla euroilla keskituloisiin – pitkä sairastuminen vie tuloista yli kolmanneksen mediaanipalkallaKelan sairauspäivärahan laskentaa muutetaan 1.1.2025. Leikkaus tietää keskimäärin 17 prosentin vähennystä sairauspäivärahan määrään sen kohteeksi joutuvissa tuloluokissa. Sairastuminen on taloudellinen tuplariski, ja hoidon viivästyminen voi tietää nopeasti kertautuvaa toimeentulo-ongelmaa.Elämänturva11.12.2024Green Cardin voi esittää vuoden alusta alkaen myös digitaalisestiGreen Cardin eli Vihreän kortin voi esittää 1.1.2025 alkaen joko paperisena tai suoraan mobiililaitteen kuten matkapuhelimen näytöltä. Uudistus tuo joustavuutta kuljetusyrityksille sekä niille, jotka matkustavat omalla ajoneuvolla Suomen rajojen ulkopuolelle. Terveys11.12.2024Hoitoonpääsyn haaste ei ole yksin julkisen terveydenhuollon ongelma, myös terveysvakuutusten kannattavuus on heikko – ”Vastakkainasettelu julkisen ja yksityisen terveydenhuollon sekä vakuutusten välillä turhaa”Tuoreen kyselyn mukaan 82 prosenttia suomalaisista hakeutuisi ensisijaisesti julkiseen terveydenhuoltoon, jos vakuutusta tai mahdollisuutta työterveys- tai opiskelijaterveydenhuoltoon ei olisi, kerrottiin LähiTapiolan mediatilaisuudessa.
Katso lisää ajankohtaisia
UutishuoneAjankohtaistaLähiTapiolan vakuutus-chatissa reilussa kuukaudessa lähes 1500 käyttäjääHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn