Gå rakt till innehållGå rakt till sidfoten
PersonkunderFöretagskunderLantbrukskunderOm LokalTapiola
FI
NyhetsrumLokalTapiola-gruppenArbeta hos ossAnsvarstagande
AktuelltBolagen informerarSynvinklar
FörstasidanNyhetsrumAktuelltBolagen informerarSynvinklarLokalTapiola-gruppenInformation om bolagsgruppenBolagVerksamhetens syfteLokalTapiola-gruppens rapporterSamarbete med samarbetspartnerArbeta hos ossLokalTapiola som arbetsgivareSom företagare i LokalTapiolaStuderandeLediga jobbAnsvarstagandeAnsvarighet hos LokalTapiolaSamhällsrelationerSamarbete och donationerPersonkunderFöretagskunderLantbrukskunderOm LokalTapiola
NyhetsrumLokalTapiola-gruppenArbeta hos ossAnsvarstagande
Bolagen informerarAktuelltBolagen informerarSynvinklar
LokalTapiola SavoEkonomi11.12.2018Savo: LähiTapiola Savo voittoon Parasta Palvelua -kilpailussaKuopion kauppakamarin palveluvaliokunta järjesti yhdessä Savonia Ammattikorkeakoulun ja Savon Sanomien kanssa Parasta palvelua -kuluttajaäänestyksen, jossa savolaiset saivat hehkuttaa, miltä yrityksiltä he saavat parasta palvelua.
Palveluvaliokunnan tavoitteena on, että savolaisesta palvelusta nousee maakunnan vetovoimainen tunnusmerkki. Pyritään siihen, että Savossa asuvat, tänne muuttavat tai täällä matkailevat tietäisivät, että savolaisen palvelun laatuun voi luottaa ja itse palvelutapahtuma onnistuu varsin usein iloisesti yllättämään.Yritykset saivat tällä kertaa ilmoittaa itsensä mukaan kisaan ja 78 yritystä kilpaili neljässä eri kategoriassa. Äänestäjiä oli 10 636 ja äänestystulokset olivat osa arviointia. Lisäksi kunkin kategorian parhaisiin yrityksiin tehtiin mystery shopping -vierailu Savonia-AMK:n yTiimin toimesta. Koko kisan voittajaksi valittiin Kuopion Eläinpuisto.Rahoitus, vakuutus, hyvinvointi ja muut palvelut -sarjan voitti LähiTapiola Savo ylivoimaisella äänimäärällä jättäen taakseen OP Pohjois-Savon, mutta myös yhteistyökumppanimme Mehiläisen. Ilahduttavaa oli, että myös yhteistyökumppaneitamme sijoittui kisassa kolmen parhaan joukkoon, kuten KalPa Hockey Oy ja Original Sokos Hotel Puijonsarvi.Asiakkaiden kommentteja LähiTapiola Savon erinomaisesta asiakaspalvelusta
  • Ystävälliset asiakaspalvelijat - asiat hoituu hyvin ja helposti.
  • Asiallinen yrityspalvelu.
  • Joka kerta asioidessa heidän palvelussa on näkynyt asiakaslähtöisyys, henkilökunta tekee työtä suurella sydämellä ja ammattitaidolla.
  • Joustavaa, kiireetöntä ja asiantuntevaa palvelua.
  • Inhimillistä ja henkilökohtaista palvelua.
  • Osaava, ammattitaitoinen, ystävällinen, helposti lähestyttävä henkilökunta. Ei ole mitään kysymystä, mihin et apua saisi.
  • Kiitoksia myös erityisesti vaikeiden asioiden yksinkertaistamisesta kansankielelle.
Äänestäjiä palkittiin kilpailuun osallistuneiden yritysten toimesta. LähiTapiola Savo osallistui palkitsemiseen elämänturvan hengessä turvallisuustuotteilla. LähiTapiola Savon henkilökuntaa kiitettiin lahjakortein upeasta suorituksesta.Lue uutinen kauppakamarin sivuilta.
Andra aktuella ärenden
LokalTapiola KapitalförvaltningTalous30.4.2025Till ägarna av andelar i placeringsfonderna LokalTapiola Samfund USA och LokalTapiola USA KlimatindexPlaceringsfond LokalTapiola Samfund USA fusioneras med Placeringsfond LokalTapiola USA Klimatindex den 9 juni 2025. Fusionen kräver inte några åtgärder av andelsägarna.LokalTapiola KapitalförvaltningTalous30.4.2025Till ägarna av andelar i placeringsfonderna LokalTapiola Samfund Europa och LokalTapiola Europa KlimatindexPlaceringsfond LokalTapiola Samfund Europa fusioneras med Placeringsfond LokalTapiola Europa Klimatindex den 9 juni 2025. Fusionen kräver inte några åtgärder av andelsägarna.LokalTapiola Österbotten29.4.2025I en nödsituation räknas varje sekund – 10 nya livbojar till Österbotten Varje år drunknar 100–150 personer i Finland, och ”nära ögat” situationerna är mångdubbelt fler. Förutom simkunskaper är livbojen och medhjälpares agerande avgörande om en person hamnar i vattnet.
Se fler meddelanden
NyhetsrumMeddelandenSavo: LähiTapiola Savo voittoon Parasta Palvelua -kilpailussaVill du fortfarande byta språk?JaNej