LähiTapiola Loimi-Häme14.2.2024
LähiTapiola Loimi-Hämeen vuosi 2023: Korvausmenot kasvoivat tuntuvasti - joka neljäs asiakas kohtasi vahingon

Vahvan vakavaraisuutemme johdosta pystymme turvaamaan omistaja-asiakkaidemme elämää ja liiketoimintaa myös epävarmoina aikoina, kertoo LähiTapiola Loimi-Hämeen toimitusjohtaja Lauri Riekkola.
Meille tulleista korvaushakemuksista korvasimme 94 prosenttia. Kolme neljästä sai ratkaisun samana tai seuraavana päivänä, kertoo LähiTapiola Loimi-Hämeen korvauspäällikkö Hanna-Leena Ikonen.
Asiakasmäärämme nousi vuoteen 2022 verrattuna lähes kolme prosenttia, erityisesti yritysasiakkaiden määrä on kasvanut jo usean vuoden ajan ilahduttavan paljon. Yritys- ja maatila-asiakkaamme arvostavat paikallista läsnäoloa ja omaa yhteyshenkilöä, toimitusjohtaja Riekkola sanoo.
Laadukas puhelin- ja verkkopalvelu sekä mahdollisuus tavata kasvotusten näkyivät kasvaneena tyytyväisyytenä. Viime vuonna panostimme asiakaskokemukseen kehittämällä palveluprosessejamme ja lisäämällä paikallista asiakasviestintää. Työmme tulos näkyi asiakastyytyväisyyttä mittaavan NPS luvun nousuna neljä prosenttiyksikköä, kertoo Riekkola.
Lahjoitimme Kanta-Hämeen alueelle Välkky suojatievaroittimia ja jatkamme työtä Etelä-Pirkanmaan alueella tänä vuonna. Kasvavat peurakannat ovat ongelma Loimaan Seudun liikenteelle. Tulemme tänä vuonna yhteistyökumppaneidemme kanssa parantamaan liikenneturvallisuutta älykkäiden hirvieläinkarkoittimien avulla.
Meidät omistavat 65 000 asiakastamme, eivät ulkopuoliset sijoittajat. Siksi tuloksemme pitääkin näkyä asiakkaille sekä rahallisena hyötynä että jatkuvasti parantuvina palveluina, toimitusjohtaja Riekkola sanoo.
Toimitusjohtaja Lauri Riekkola, 050 053 5917,
Korvauspäällikkö Hanna-Leena Ikonen, 040 761 9579,