Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetKumppanuudet ja lahjoituksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
12.12.2023Uusi yritysasiakkaiden verkkopalvelu parantaa digitaalista asiointiaUusi yritysasiakkaiden verkkopalvelu on julkaistu joulukuussa. Asiakas saa uuden verkkopalvelun käyttöönsä tekemällä uuden verkkopalvelusopimuksen itselleen sopivana ajankohtana seuraavan puolen vuoden aikana.
Nyt ensimmäisessä vaiheessa uudessa verkkopalvelussa päivittyy etusivu sekä verkkopalvelun käyttäjähallinta ja valtuutusten hallinta. Yritysasiakkaat voivat muun muassa tarkastella yritystietojaan, ylläpitää annettuja valtakirjojaan ja katsella uusia työtapaturmavakuutuksen ja työkykyvakuutuksen vahinkoraportteja.– Uusi verkkopalvelumme sujuvoittaa asiakkaiden verkkoasiointia merkittävästi. Tarjoamme nyt entistäkin kokonaisvaltaisempaa palvelua yritystoiminnan ja ihmisten turvaksi niin henkilökohtaisesti, paikallisesti kuin digitaalisesti, sanoo LähiTapiolan yritysasiakasliiketoiminnan johtaja Veikko Salonen.Helppokäyttöinen työkalu vahinko- ja korvaustietojen tarkasteluunUutta verkkopalvelua rakennetaan vaiheittain, ja hetken aikaa käytössä on sekä uusi että vanha palvelu. Kirjautumismahdollisuus vanhaan yritysten verkkopalveluun tullaan sulkemaan siirtymäjakson päätyttyä keväällä 2024.– Uusi verkkopalvelu luo meille aivan uudet mahdollisuudet kehittää sisältöä ja toimintoja asiakkaita kuunnellen. Asiakkaat ovat olleet kehitystyössä vahvasti mukana ja tulevat olemaan myös jatkossa. Tähän mennessä tehty kehitystyö toimii pohjana tulevalle tarjooman ja palvelujen uudistamiselle. Uudistus ei siis missään nimessä pääty tähän, vaan tämä on vasta ensimmäinen askel, kertoo projektin tuoteomistaja, johtava asiantuntija Sanni Niskanen.Asiakas saa ensimmäisessä vaiheessa käyttöönsä muun muassa helppokäyttöisen Vahinkoraportti-työkalun työtapaturma- ja työkykyvakuutuksen vahinko- ja korvaustietojen tarkasteluun.– Enää asiakkaan ei tarvitse käyttää Exceliä hyödyntääkseen tarjoamaamme dataa, vaikka sekin mahdollisuus heillä vielä säilyy. Tuomme asiakkaan itsensä käyttöön visuaalisen käyttöliittymän, jonka avulla vahinko- ja korvaustietoja pystyy analysoimaan lukuisten eri luokittelumuuttujien, kuten vahinkotyyppi ja sattumisolosuhde avulla, kertoo kehityspäällikkö Marjo Hämäläinen.Chatin kautta nopea yhteys asiakaspalveluunUusi verkkopalvelu on kolmikielinen, eli kaikki uudet toiminnot ja sisällöt ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. – Uutena tulee myös chat, jonka kautta saa yhteyden asiakaspalveluumme, Niskanen kertoo.Vakuutusten, korvausten ja laskujen tiedot löytyvät edelleen myös vanhan verkkopalvelun puolelta, minne asiakas pääsee siirtymään esimerkiksi etusivun pikalinkkien kautta.Mitä kaikkea uutta asiakas saa ensimmäisessä vaiheessa:
  • Uusi etusivu uusine sisältöineen kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti)
  • Uusi verkkopalvelusopimus, jonka myös nykyiset käyttäjät tekevät
  • Uusi käyttöoikeuksien hallintatyökalu
  • Verkkopalvelun kautta toteutettava valtakirjajärjestelmä, jota asiakas voi itse hallita
  • Työtapaturmavakuutuksen ja työkykyvakuutuksen visuaaliset vahinkoraportit
  • Verkkoasioinnin chat-tuki
Tutustu uuteen verkkopalveluun ja ota se käyttöön täällä
Ajankohtaista
Elämänturva20.3.2025Lemmikkien sairauden hoitokulut nousivat lähes neljänneksen – merkittävä ennaltaehkäisykeino jää monilta koiranomistajilta tekemättäLähiTapiolan Arjen katsaus -kyselytutkimuksen mukaan yli viidesosa koiranomistajista ei huolehdi siitä, että lemmikki saa rokotussuositusten mukaiset rokotukset ajallaan. Myös lemmikin hampaista huolehtiminen, joka herkästi vaikuttaa eläinlääkärimenoihin, jää monella tekemättä.Elämänturva17.3.2025”Joka viides kohtaa vakavan sairauden työuransa aikana” – vakuutusturvan myynti kasvaa kymmeniä prosentteja vuodessaSairauspäivärahan leikkaus ja julkisen terveydenhuollon haasteet lisäävät tarvetta varautua vakavaan sairauteen taloudellisesti. Viisi prosenttia suomalaisista kertoo harkinneensa vakuutusturvaa luettuaan julkisuuden henkilöiden sairastumisista. LähiTapiolassa vakuutusturvan myynti on kasvanut kymmenillä prosenteilla vuodessa koko 2020-luvun.Maa- ja metsätalous14.3.2025Näin turvaat maatilan jatkon kriisitilanteessa – avioehto voi pelastaa monelta harmiltaPuhu käytännön asiat selväksi läheistesi kanssa jo hyvissä ajoin. Avioehto suojaa avioerossa, ja henkivakuutus turvaa jäljelle jääneiden elämää yrittäjän kuoleman jälkeen.
Katso lisää ajankohtaisia
UutishuoneAjankohtaistaUusi yritysasiakkaiden verkkopalvelu parantaa digitaalista asiointiaHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn