<link rel="stylesheet" href="/cs/chat/stylesheets/lahitapiola-chat.css"/>
Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen
Terveys 24.1.2022

Tietoa koronaviruksesta henkilöasiakkaille

uutinen päivitetty 24.5.2023 Alla oleva ohjeistus ei ole enää ajantasalla. Jos sinulla on kysyttävää koronaviruksesta, ota yhteys korvauspalveluumme. Yhteystiedot löydät verkkosivuiltamme.

Koronaviruksen aikana suosittelemme asiakkaitamme käyttämään ensisijaisesti digitaalisia asiointikanaviamme. Asiakaspalvelusta ja asioinnista toimistoilla ja verkossa voit lukea lisää täällä.

#TEXT#


Jos matkasi on peruuntumassa koronaviruksen vuoksi, lue vastaukset matkavakuutusta ja matkan peruuntumista koskeviin kysymyksiin.


Lue, miten matka- tai sairauskuluvakuutus korvaavat koronaoireiden tai sairastumisen sattuessa.


Lue, miten voit peruuttaa matkavakuutuksen, miten toimivat työkyvyttömyys- ja henkivakuutukset koronapandemian aikana sekä yrityksen ottama matkavakuutus.


Sattuiko ajoneuvovahinko? Lue, miten toimia.


Kuinka haen korvausta?

Korvaushakemuksen voi tehdä osoitteessa: www.lahitapiola.fi/henkilo/hae-korvausta tai kun kyseessä on yrityksen ottama vakuutus: www.lahitapiola.fi/yritys/hae-korvausta . Jos tarvitsemme lisätietoja korvauskäsittelyämme varten, olemme sinuun yhteydessä.

Tietoa koronaviruksesta, sen ennaltaehkäisystä ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin saat sivuilta: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos sekä Matkustustiedotteet - Ulkoministeriö .