LähiTapiola Kainuu-Koillismaa27.11.2023

Sotkamolainen Ari Juntunen LähiTapiola Kainuu-Koillismaan korvauspäälliköksi

Sotkamosta kotoisin oleva Ari Juntunen on valittu LähiTapiola Kainuu-Koillismaan korvauspäälliköksi 1.10.2023 alkaen. Ari on toiminut LähiTapiola Kainuu-Koillismaan palveluksessa eri tehtävissä jo yli 23 vuotta.

Ari viettää vapaa-aikaansa liikkumalla paljon ulkoilmassa - lenkkarit jalassa, suksilla tai koiran kanssa Hiukan lenkkipoluilla. Elämänturvaaminen on vahvasti mukana myös hänen arjessaan, sillä Ari kuuluu vapaaehtoisten auttajien verkostoon tekemällä vapaaehtoistyötä Vapepassa eli Vapaaehtoisessa pelastuspalvelussa.

LähiTapiola Kainuu-Koillismaan elämänturvaajat auttavat asiakkaitaan turvaamaan elämäänsä ja liiketoimintaansa. Myös paikallinen korvauspalvelumme toimii asiakkaitamme varten. Yhdessä toimimme turvallisen elämän, hyvinvoivan lähiympäristön ja yhteiskunnan puolesta sekä olemme asiakkaidemme kanssa samalla puolella, myös silloin, kun vahinko sattuu.

Paikallisena vakuutusyhtiönä tarjoamme asiakkaillemme henkilökohtaisesti ja digitaalisesti laadukasta korvauspalvelua arvojemme mukaisesti. Nopein ja helpoin tapa tehdä vahinkoilmoitus meille on tehdä ilmoitus verkkopalvelumme kautta.

Viime vuonna (2022) korvasimme 94 prosenttia meille ilmoitetuista vahingoista, joka on euromäärältään 15 miljoonaa euroa. Paikallinen korvauspalvelumme hoitaa korvauspalvelua asiantuntevasti ja nopeasti – neljä viidestä asiakkaastamme saa ratkaisun korvaushakemukseensa saman tai seuraavan päivän aikana.

- LähiTapiola Kainuu-Koillismaa on asiakkaidensa omistama. Se tarkoittaa, että asiakkailla on todelliset ja toimivat vaikuttamiskanavat sekä oikeus osallistua alueyhtiömme yhtiökokoukseen. Koska asiakkaamme omistavat meidät, meillä ei ole myöskään osakkeen omistajia, joille jakaisimme tuottoa hyvinä vuosina. Mahdollinen tuotto käytetään kokonaisuudessaan meidän toimialueemme omistaja-asiakkaiden hyväksi, sillä meille on tärkeää toimialueemme elinvoimaisuus sekä ihmisten hyvinvointi, Ari Juntunen kertoo.

Lisätietoja:
Ari Juntunen, korvauspäällikkö, ari.juntunen@lahitapiola.fi