LähiTapiola Pohjanmaa4.7.2024

Miten hätäpalvelu toimii matkan aikana?

Hätäpalvelu on LähiTapiolan tarjoama palvelu joka kuuluu kaikkiin kasko- sekä matkavakuutuksiimme. Hätäpalvelu on olemassa, jotta sinä matkustajana voit saada laadukasta apua nopeasti, jos jotakin tapahtuu matkan aikana.

Hätäpalveluun voit soittaa ympäri vuorokauden: +358 800 04531

Voit aina soittaa hätäpalveluun saadaksesi tukea eri tilanteissa. Hätäpalvelu tarkistaa vakuutusturvasi ja voi sen jälkeen joko tilata apua sinulle tai ohjata sinut yhteistyökumppaneidemme luo. Hätätilanteissa sinun tulee aina ottaa yhteyttä hätäkeskukseen 112.

Voit myös kääntyä hätäpalvelun puoleen, jos olet ulkomaanmatkalla ja esimerkiksi sairastut ja tarvitset apua hoitopaikan löytämisessä.

Hätäpalvelun kautta voit saada apua muun muassa seuraaviin asioihin:

1. 1.

Mihin yhteyskumppaneihin voit ottaa yhteyttä Suomessa ja ulkomailla

2. 2.

Tukea ja neuvoja onnettomuus- tai sairaustilanteissa, sekä Suomessa että ulkomailla.

3. 3.

Autosi hinaukseen törmäyksen jälkeen tai jos se on pysähtynyt tielle, sekä korvaavan kulkuneuvon.

Kun soitat hätäpalveluun, saat myös neuvoja mahdollisten vahinkoilmoituksien tekemiseen ja tietoa onko hinausyrityksen ja LähiTapiolan välillä suoraveloitustietoja ja miten mahdolliset lisämaksut tapahtuvat. Tämä kaikki riippuu siitä missä olet vahingon sattuessa, ja minkälainen vakuutus sinulla on.

Toivotamme turvallisia matkoja!