Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetKumppanuudet ja lahjoituksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
Terveys19.4.2024Terveysasiointi LähiTapiolassa muuttuu – TerveysHelppi uudistuu ja painopiste asioinnissa siirtyy verkkopalveluummeTerveysasiointi yhdistyy henkilöasiakkailla muun vakuutusasioinnin yhteyteen. Uudistuksen taustalla ovat asiakaskäyttäytymisen yleinen muutos ja tarve kehittää digitaalista asiointia. Etäpalveluiden käyttö on lisääntynyt ja asiakkaat haluavat hoitaa asiansa ketterästi digitaalisesti. Jatkossa uudesta henkilöasiakkaiden asiointipalvelusta tulee itsepalvelukanava asiakkaillemme ja asiakas voi saada kätevästi suoralaskutusluvan jo ennen lääkärille menoa.
Ajankohtaista
Työelämä27.6.2025Näin tunnistat ja ennaltaehkäiset ammattitaudit työpaikallaTyöstä johtuvat ammattitaudit voivat kehittyä vuosien saatossa huomaamatta ja vaikuttaa merkittävästi työntekijän terveyteen ja työkykyyn. Työnantajalla on velvollisuus tunnistaa riskit ja ennaltaehkäistä ammattitautien syntyä.Matkustaminen26.6.2025Lähes 60 prosenttia suomalaisista ei halua matkustaa helteiseen Etelä-Eurooppaan kesällä – ”Riskejä kannattaa punnita huolella ennen matkan varaamista”LähiTapiolan matkustajavakuutuksesta korvattiin viime vuonna toistasataa luonnonkatastrofista johtuvaa matkan keskeytymistä, peruuntumista tai myöhästymistä. Helle ei yksin ole matkustajavakuutuksesta korvattava syy matkan peruuntumiseen tai keskeytymiseen, sanoo LähiTapiolan korvausasiantuntija Sari Laakso.Terveys25.6.2025Valtaosalle suomalaisista ei ole väliä, hoidetaanko heitä yksityisellä vai julkisella – ”Luottamus rapautuu, kun hoitoon ei pääse”Enemmistö pitää nopeaa hoitoonpääsyä olennaisempana kuin sitä, kuka palvelun tarjoaa. Suomalaisten luottamus julkisen terveydenhuollon hoitoonpääsyyn on koko terveydenhuoltojärjestelmän toimivuuden kannalta ensisijaisen tärkeää palauttaa, sanoo LähiTapiolan johtaja Laura Miettunen.
Katso lisää ajankohtaisia
UutishuoneAjankohtaistaTerveysasiointi LähiTapiolassa muuttuu – TerveysHelppi uudistuu ja painopiste asioinnissa siirtyy verkkopalveluummeHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn