Siirry suoraan sisältöön Siirry suoraan alatunnisteeseen

Suosituksia asiointiin kanssamme korona-aikana

9.10.2020 - Turvallisuus

Uutinen päivitetty 9.10. klo 13

Asiakkaidemme ja henkilöstömme terveys on meille tärkeää. Koronaepidemian vuoksi LähiTapiolan toimistot ovat osin auki poikkeavin aukioloajoin, mutta verkossa ja puhelimessa palvelemme normaalisti. Seuraamme epidemiatilanteen kehittymistä tarkasti. Lue tästä, miten voit asioida kanssamme.

Voit tutustua yleisimpiin henkilöasiakkaiden vakuutuskysymyksiin täältä: Tietoa koronaviruksesta henkilöasiakkaille

Korona-aikana LähiTapiolan toimistot ovat auki osin poikkeavin aukioloajoin. Tapaamme asiakkaita myös ajanvarauksella. Puhelinpalvelu ja verkkopalvelu ovat käytössäsi tuttuun tapaan. Oman alueyhtiösi yhteystiedot voit katsoa täältä.

Meille elämänturvayhtiönä tärkeintä on varmistaa asiakkaidemme ja henkilöstön hyvinvointi ja turvallisuus. Siksi pyydämme sinua ystävällisesti noudattamaan seuraavia turvallisuussääntöjä asioidessasi meillä.

  • Tule paikalle terveenä.
  • Puhdista kätesi desinfiointiaineella astuessasi sisään toimistoon.
  • Noudata turvaetäisyyksiä, jotka olemme merkinneet näkyville.
  • Toivomme asiakkaidemme käyttävän maskeja asioidessaan konttoreillamme, joissa tarjoamme maskeja käyttöönne.
  • Mikäli olet ainoastaan palauttamassa asiaasi liittyviä papereita, voit jättää ne turvallisesti toimistomme postilaatikkoon.
  • Kiinnitämme erityistä huomiota siisteyteen ja puhdistamme pintoja tehostetusti.
  • Noudatamme THL:n suosituksia ja haluamme varmistaa asiakkaidemme hyvinvoinnin.

Voit asioida kanssamme helposti digitaalisissa kanavissamme.

TerveysHelppi-palvelu palvelee henkilö- ja yritysvakuutusasiakkaitamme normaalisti.

Parhaiten asiakkaamme tavoittavat TerveysHelpin terveydenhuollon ammattilaiset chatissa ja verkossa päivittäin klo 7–23 ja puhelimitse klo 7–18. Palvelu toimii verkkosivujen tai mobiilisovelluksen avulla, jonka voit ladata puhelimeesi App Storesta tai Google Play -kaupasta. Lue lisää täältä.

LemmikkiHelppi-etäeläinlääkäripalvelu palvelee lemmikkivakuutusasiakkaitamme joka päivä klo 7–23. Palvelu toimii mobiilisovelluksen avulla, jonka voit ladata puhelimeesi App Storesta tai Google Play -kaupasta. Lue lisää täältä.

Maatila- ja yritysasiakkaat

Alueyhtiömme palvelevat sekä maatila- että yritysasiakkaita normaalisti. Löydät oman alueyhtiösi yhteystiedot täältä.

Yleisiin yritysasiakkaiden kysymyksiin löydät vastaukset täältä: Tietoa koronaviruksesta yritysasiakkaille

Yleisiin maatila-asiakkaiden kysymyksiin löydät vastaukset täältä: Tietoa koronaviruksesta maatila-asiakkaille