Koronavirus – suosituksia asiointiin LähiTapiolassa

3.4.2020 - Turvallisuus

Uutinen päivitetty 03.04. klo 16

Asiakkaidemme ja henkilöstömme terveys on meille tärkeää. Koronaviruksen aikana suosittelemme asiakkaitamme asioimaan kanssamme puhelimitse tai käyttämään digitaalisia palveluitamme. Voit myös varata ajan verkkotapaamiseen tai hoitaa kätevästi LähiTapiolan verkkopalvelussa monet vakuutuksiin ja säästämiseen liittyvät asiat.

Onko sinulla kysyttävää vakuutuksistasi? Voit asioida kanssamme normaalisti puhelimitse tai verkkopalvelumme kautta. Katso oman alueyhtiösi yhteystiedot täältä.

Voit tutustua yleisimpiin henkilöasiakkaiden vakuutuskysymyksiin täältä: Tietoa koronaviruksesta henkilöasiakkaille

Yleisimpiin sijoittamiseen ja markkinatilanteeseen liittyviin kysymyksiin löydät asiantuntijoidemme vastaukset ja näkemykset täältä: Koronavirusepidemia heiluttelee osakekursseja – pitkäjänteisen ja hajauttavan sijoittajan ei tarvitse olla huolissaan

LähiTapiolan toimistolla asioimisen sijaan voit asioida kanssamme puhelimitse, verkkopalvelussa tai varaamalla ajan verkkotapaamiseen tästä: Varaa aika verkossa asiantuntijallemme

TerveysHelppi-etälääkäripalvelu palvelee henkilövakuutusasiakkaitamme normaalisti myös koronaviruksen aikana. Lievissä flunssan kaltaisissa oireissa ei tarvitse olla yhteydessä terveydenhuoltoon. Pyrimme yhdessä Mehiläisen kanssa lisäämään ammattilaisten määrää TerveysHelpissä, mutta palvelussa voi valitettavasti esiintyä pieniä viiveitä. Palvelu toimii verkkosivujen tai mobiilisovelluksen avulla, jonka voit ladata puhelimeesi App Storesta tai Google Play-kaupasta.

LemmikkiHelppi-etäeläinlääkäripalvelu palvelee lemmikkivakuutusasiakkaitamme normaalisti myös koronaviruksen aikana. Palvelu toimii mobiilisovelluksen avulla, jonka voit ladata puhelimeesi App Storesta tai Google Play-kaupasta.

Maatila- ja yritysasiakkaat

Alueyhtiömme palvelevat sekä maatila- että yritysasiakkaita normaalisti. Löydät oman alueyhtiösi yhteystiedot tästä

Yleisiin yritysasiakkaiden kysymyksiin löydät vastaukset täältä: Tietoa koronaviruksesta yritysasiakkaille

Yleisiin maatila-asiakkaiden kysymyksiin löydät vastaukset täältä: Tietoa koronaviruksesta maatila-asiakkaille

TerveysHelppi palvelee yritysasiakkaitamme
Koronaviruksen aiheuttamasta poikkeustilanteesta johtuen TerveysHelpin yritysasiakkaiden puhelinlinjan palveluaikaan on jouduttu tekemään muutoksia. Pyrimme palvelemaan yritysasiakkaitamme parhaamme mukaan puhelimitse klo 07.00-16.00.

Parhaiten asiakkaamme tavoittavat TerveysHelpin terveydenhuollon ammattilaiset chatissa ja verkossa, osoitteessa https://terveyshelppi.lahitapiola.fi/. Näissä kanavissa palvelemme asiakkaitamme tuttuun tapaan päivittäin klo 7.00-23.00.