LähiTapiolan puhelinpalvelu menestyi Asiakkaan ääni -kilpailussa

23.5.2019 - Turvallisuus

LähiTapiola LokalTapiola

LähiTapiolan korvauspalveluiden puhelinpalvelu on sijoittunut kolmanneksi Asiakkaan ääni -kilpailussa, jossa se palkittiin suurten asiakaspalveluiden Paras asiakaspalvelu -sarjassa. LähiTapiolan vakuutuspalveluiden puhelinpalvelu sijoittui viidenneksi.

Asiakkaan Ääni on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana yrityksen jokapäiväisessä työssä. Bisnoden Asiakkaan Ääni -kilpailun palkinnot perustuvat asiakaspalvelutilanteen jälkeen kerättyihin asiakaspalautteisiin.

Asiakaspalvelukeskuksiin soitetuista puheluista kerättiin 342 748 palautetta. Korvauspalveluiden puhelinpalvelu sai Asiakkaan ääni -indeksiluvun 68, 90 ja vakuutuspalvelut indeksiluvun 65,86.

- Panostamme LähiTapiola-ryhmässä vahvasti asiakaskokemuksen kehittämiseen, yhdessä kaikkien elämänturvaajien kanssa. Asiakaspalautteissamme nousevat esille nopea, ystävällinen ja asiantunteva palvelu sekä korvausasian hoidon helppous ja vaivattomuus. Tästä lämmin kiitos erityisesti kaikille korvausneuvojillemme ja asiakaspalvelijoillemme, iloitsee korvauspalveluiden johtaja Ritva Makkonen LähiTapiolasta.

Keväällä 2019 LähiTapiolassa toteutettiin Matkalla elämänturvayhtiöksi -valmennuksia, joiden tavoitteena oli parantaa vuorovaikutusta asiakkaan ja elämänturvaajan välillä.

-Valmennukset antoivat eväitä siihen, miten asiakkaalle jää tunnejälki aidosta välittävästä kohtaamisesta. Uskon, että tuon tunteen välittämisessä meidän elämänturvaajat ovat onnistuneet erittäin hyvin. Lisäksi olemme laajentaneet palveluaikojamme viime lokakuusta alkaen niin, että palvelemme illalla klo 19 asti ja lauantaisin klo 10-16. Saavutettavuutemme on siis parantunut vuoden takaisesta tilanteesta, kertoo Makkonen.