LähiTapiola valitsi TCS:n toteuttamaan vallankumouksellista asiakaskokemusta

23.1.2018 - Uutinen

LähiTapiola ja yksi maailman johtavista IT-palvelutaloista Tata Consultancy Services, ovat aloittaneet yhteistyön LähiTapiolan digitaalisen asiakaskokemuksen parantamiseksi.

LähiTapiola on muuttumassa elämänturvayhtiöksi, joka tarjoaa asiakkailleen kokonaisvaltaisia ja ennaltaehkäiseviä terveyden, turvallisuuden ja talouden palveluita. Yhteistyön pohjalta luodaan uusia monikanavaisia palveluja tavoitetta tukemaan. Tässä digitaalisessa transformaatiossa paneudutaan itsepalveluun, markkinoinnin automaatioon, next-best-action-markkinointiin, asiakashallintaan ja analytiikkaan.

- Uusi sopimuksemme TCS:n kanssa tarjoaa meille etenemisväylän suuren murroksen kourissa olevalla toimialalla. Elämänturva on keskeinen asia tulevassa liiketoimintamallissamme. TCS:n osaamisen ja digitaalisen asiantuntijuuden myötä voimme saavuttaa tämän muutoksen, sanoo LähiTapiolan digijohtaja Petri Vuorinen.

LähiTapiola käynnisti hiljattain oman digitaalisen osaamisen keskuksensa tulevan liiketoimintamallin jalkautuksen työkaluksi. TCS tulee työskentelemään läheisessä yhteistyössä keskuksen kanssa rakentaessaan ketterää data-alustaa yksilöityjen palveluiden ja räätälöidyn asiakaskokemuksen kaikissa kanavissa.

- Digitaalisten teknologioiden ansiosta kaikki liiketoiminnan mahdollisuudet on voitu ajatella uusiksi nykyisessä digitaalisuuden jälkeisessä maailmassa. On kunnia saada työskennellä LähiTapiolan kanssa heidän digitaalisessa transformaatiossaan. Tuomme tälle matkalle mukaan osaamisemme kriittisen tärkeillä alueilla, kuten ostokokemuksessa, markkinoinnin automaatiossa ja analytiikassa. Teemme läheistä yhteistyötä LähiTapiolan kanssa ja tuemme heidän matkaansa elämänturvayhtiöksi, sanoo TCS:n Suomen-maajohtaja Anil Joshi.