Private Banking Private Banking

Lenkkipolku

Vill du att placerandet ska vara så tydligt, problemfritt och förnuftigt som möjligt?
Vi tror att vår praxis och våra värderingar motsvarar också dina förväntningar. Vårt mål är att erbjuda de bästa kapitalförvaltningen i Finland.

Begäran om kontakt

Våra servicelöften

Allt fler har placeringstillgångar, som de behöver hjälp att förvalta. Kapitalförvaltning upplevs ändå ofta som någonting avlägset, som kanske till och med är svårt att närma sig. Det finns nämligen inte många privatbanker, som fungerar transparent, fokuserar på det väsentliga och dessutom på kundens villkor.

Eller en sådan som nöjer sig med en enkel och behärskad output i stället för att den skulle satsa på egna, pråliga lokaler – på kundernas bekostnad.

Det är ovanligt att utveckla tjänster och produkter endast för äkta behov i en ständig växelverkan med sina kunder. Eller att sitta i samma båt med sina kunder och sköta deras förmögenhet enligt samma placeringsstrategi som sin egen.

Och helt makalöst är det att låta bli att uppbära kapitalförvaltningsavgift om de mål som ställts upp tillsammans inte uppnås.

De flesta företagsbankerna fungerar inte så.

Utom en.

Det finns en som fungerar på ett annat sett – de visar våra servicelöften:
 

1. Kannamme vastuun varainhoidosta

Meiltä saat näkemyksellistä varainhoitoa myös kiinteään kuukausihintaan. Jos emme saavuta asetettuja tavoitteita, emme peri varainhoitopalkkiota.

2. Raportoimme selkeästi ja ymmärrettävästi

Varainhoidon raportointi koetaan usein etäiseksi ja monimutkaiseksi. Meidän kuukausiraporttimme on rakennettu asiakkaiden toiveiden perusteella ja sisältää vain oleellisimman tiedon.

Teemme jatkuvasti kehitystyötä asiakkaiden toiveiden pohjalta, jotta raportti pysyy ymmärrettävänä ja ihmisläheisenä.

3. Myyjän ja sinun etusi on sama

Palkkamme perustuu koko asiakkuuden keston ajan asiakkaan salkun menestykseen, niin nousuissa kuin laskuissakin.

Emme ota asiakkaita sisään kovalla myyntipalkkiolla ja jätä sitten asiakkuutta hoitamatta. Haluamme aidosti, että olet tyytyväinen ja teemme työtä sen eteen. Myös yhteyshenkilösi palkka on sidoksissa sinun menestykseesi.

4. Emme investoi erillisiin loisteliaisiin tiloihin

Perustamisemme aikaan lupasimme, että tilojemme osalta emme käytä varoja eebenpuisiin interiööreihin. Tällä tiellä olemme pysyneet ja pysymme edelleen.

Toimimme osana LähiTapiolan vahvaa, paikallista palvelua. Tilamme ovat LähiTapiolan toimistojen yhteydessä, lähellä sinua ja ottavat aina huomioon kokonaispalvelun.

5. Hinnoittelumme on selkeää ja läpinäkyvää

Kiinteä kuukausihinta varainhoidossa? Kyllä! Meillä täyden valtakirjan varainhoidossa maksat ennalta määritellyn kuukausihinnan ilman piilokustannuksia.

Lähtökohtanamme on, että kaikkien kustannusten pitää näkyä ja olla hyvin perusteltuja. Kun sanomme sinulle, että meillä ei ole piilokustannuksia, me myös tarkoitamme sitä.

6. Keskitymme olennaiseen: Tuottojen parantamiseen ja riskien pienentämiseen

Olemme karsineet pois yksityispankkitoimintaan usein liitetyt ylimääräiset toiminnallisuudet kuten asiakkaille kustannetut kisamatkat ja lounge-palvelut. Onhan se vähän tylsää, mutta nämä palvelut eivät paranna sijoituksesi tuottoa. Näin säästämme sinun rahojasi, sillä kaikki lisäpalvelut näkyvät aina palkkioissa piilokuluina.

7. Yhteydenottolupauksemme pitää - myös markkinoiden laskiessa

Pidämme sinuun säännöllisesti yhteyttä - kaikissa markkinatilanteissa. Viime vuosina markkinat ovat heilahdelleet rajustikin, mutta me olemme koko ajan sekä kasvattaneet uutta asiakaskuntaa että parantaneet asiakastyytyväisyyslukujamme.

Vuoden 2013 valtakunnallisessa asiakastyytyväisyystutkimuksessa saimme palvelukokemuksesta tulokseksi lähes täydet pisteet.

8. Haluamme tuntea asiakkaamme

Olemme aidosti kiinnostuneita asiakkaan elämäntilanteesta, sijoittamisen nykytilasta, tavoitteista talouden hoidolle sekä toiveista yhteistyölle. Tämän vuoksi tapaamisemme ei ala tuotto- eikä tuotekeskustelulla, vaan varmistamme, että ymmärrämme miltä pohjalta ratkaisun rakennamme. Tavoittenamme on aina pitkäaikainen, tyytyväinen asiakassuhde.

9. Menestys rakennetaan pitkäjännitteisellä sijoittamisella, ei pikavoittojen havittelulla

Asiakkaanamme hyödyt pitkän kokemuksen tuomasta osaamisesta sillä niin kauan kuin olemme vakuuttaneet olemme myös sijoittaneet -menestyksekkäästi.

Palkittu LähiTapiola Varainhoito Oy hoitaa asiakkaidemme varoja keskitetysti ja sijoittaa asiakkaiden varat saman, omaan näkemykseen perustuvan strategian mukaan kuin omamme. Menestys on rakennettu pitkäjänteisellä sijoittamisella, ei pikavoittojen havittelulla.

10. Parannamme palveluitamme koko ajan yhdessä asiakkaidemme kanssa

Pyydämme säännöllisesti asiakkailtamme palautetta, jonka avulla uudistamme palveluitamme edelleen. Valikoimassamme on useita konkreettisia uusia palveluita ja tuotteita, jotka on alusta saakka suunniteltu, toteutettu ja parannettu asiakkailtamme lähtevästä aloitteesta.

Yhtiöidemme kautta pystymme rakentamaan kaikki palvelumme itse, asiantuntemuksella ja kustannustehokkaasti.