Perusturva Näin otat Älyhenkivakuutuksen palvelut käyttöön

Tältä sivustolta löydät ohjeistusta, kuinka otat Älyhenkivakuutuksen palvelut käyttöön ja saat näin parhaan mahdollisen irti vakuutuksestasi.

Usein kysyttyä

Mitä jos en ole saanut kutsua Wellmo-sovellukseen

1. Tarkista roskaposti.
2. Jos kutsua ei löydy, ota yhteys asiakaspalveluumme, puh. 09 453 8000

Olen poistanut Wellmo-sovelluksen - miten toimia?

Jos olet vahingossa poistanut sovelluksen, voit ladata sen uudelleen puhelimen sovelluskaupasta. Kirjaudu sovellukseen sähköpostilla.

Miten toimia, kun Wellmon salasana on unohtunut?

Jos salasana on unohtunut, voit tilata sen uudestaan sovelluksen kautta.

Miten saan Älyhenkivakuutukseen kuuluvan mittalaitteen?

• Tilaa laite Wellmo-sovelluksen kautta etusivulta "Laitetilaus" kohdasta
• Valitsemasi laite lähetetään lähimmälle R-kioskille ja se saapuu noin viikon kuluttua tilauksesta. Kun laite on noudettavissa, saat tekstiviestillä saapumisilmoituksen. Viestin lähettäjänä on ISS.
• Jos olet tilannut laitteen ja se ei kahden viikon sisällä saavu, ota yhteys asiakaspalveluumme 09 453 8000.

Miten otan mittalaitteen käyttöön?

Tilaamani mittalaite on viallinen, miten toimin?

Laitteiden huolto-ohjeet löydät tämän sivuston laitesivujen alalaidasta.